2012. július 9., hétfő

sokkal jobb...

Sokkal jobb kedvem van, ehhez most sok-sok apróság kellett. Elolvasni a karácsonyra írt történetemet, tényleg, eszembe jutott hogy majd karácsonykor leírom nektek is, mert szerintem olyan jó lett, olyan én...:-) Kedvenc blogjaim, kis csippcsupp napjai ami engem felvidit, ma főleg. Bence furcsa nyeklése, nyuklása ma..elgondolkodtatott, már nekik is melegük van. Nekem is, de ezért nem lehet rossz kedvem, hiszen nyár van. Csak utálom, hogy folyik a víz rólam, hogy Csenge nyafog egy folytában, Mesi meg mért pont én porszívózzak, tegnap is én voltam....fiúk, próbálkoznak...én nem alszok, mert Csenge sem, vagy olyan meleg van...de itt befejeztem a nyafogásom...
Azért is jó kedvem lesz!!!!:-) Langallót sütök vacsira...

6 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a karácsonyi történetre.Mikor olvashatjuk?:-)Karácsonykor?
    Milyen lett a langalló?

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó, hogy jobb a kedved! Nem jó, ha Anikó szomorkodik, akkor nekem is kell. Inkább mesélek egy viccet: Hogyaszongya...
    Szóval mi is az a langalló? Nem hogy nem ettem még csak nem is hallottam. Nálunk is finomság volt, a receptje felkerül hamarosan. Remélem hamarosan lehűltök Ti is! :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jót nevettem a viccen...:-D
      A langalló, egy kenyértészta, amit tepsibe nyújtok, majd megkenem fokhagymás tejfölel, és rakok rá sült szalonnát, és sült hagymást. Majd be a sütőbe és megsütöm. Tegnap rájöttem a nyitjára nem sajnáltam a fokhagymás tejfölt. És attól olyan puha ízes lett! Kérlek próbáld ki! Olyan egyszerű és nagyszerű!:-)))) Ma már látszik a vége a melegnek. mire megyünk nyaralni...

      Törlés
  3. Isteni lett a langalló, fokhagymás tejfőllel megkentem, majd rá az előre megsütött császár szalonna és sok hagyma, ezeket együtt sütöttem meg.Be a sütőbe és pirosra sütöttem. Hú, nagyon finom lett. Szerintem karácsonykor fogom megírni nektek...mert az akkor nagyon szép. Bár nekem most is!:-))))

    VálaszTörlés
  4. Hát, rendkívül sajnálom, hogy erről a vacsiról lemaradtam... :-))) Viszont jó, hogy jobb a kedved. Van ez így, hogy jó az embernek kiírnia, mégha tudja, hogy hamarosan jobb lesz, akkor is. Mert ez is hozzánk tartozik. És beszélhetünk is róla, hogy egy kicsit nehéz. Szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom volt a langalló!:-)
      Igen, jobb ha az ember beszél róla.Ezek is mi vagyunk!!!

      Törlés