2012. július 24., kedd

Köszönöm!

Köszöntöm az 57. olvasómat!:-) És az 56.-ot, 55.-öt...mindegyiket! Jó, hogy velem tartotok! (lehet ám még jelentkezni..:-D

Amúgy fáradtan ülök itt, csendesen esik az eső, én várom a fürdőben a helyet, mert már jó lenne lemosnom az izzadságot! Ma pecázni voltunk, Visegrádon. Nagyon jó volt, és még Csenge is jól tűrte, nagy szó ez, mostanában mindenképp. Nagy halak nem voltak, de a fiúk fogtak keszeget, Zsolti snecizett, lesz belőle ecetes hal, múltkor is nagyon finomat csináltam.
Ja és Csenge átaludta az éjszakát! Juhéjjjjjjjjj!!!!:-) Egy szépség hibája van csak. Fél hatkor kelt fel, én gondoltam gyors cicivel még vissza alszik. Aha, nem félóra, fél óra....és huncut mosollyal kelés...ami azt jelent fél hatkor keltem, és este ha élvezni is szeretném a csendet kicsit tovább kell nekem is fent maradnom. Így nem vagyok valami üde, no de sebaj, alakul ez majd.:-))) (vagy nem!!!:-)))
Amúgy lassan a legkisebbik fiam, is 11 éves lesz! Készülök, jelenleg fejben még, majd írok részleteket. Nincs nagy igény, kedvenc toszkánai csoki torta, meg hot-dog. Ennyi... Ja és az én név napom is lesz, de az ilyenkor mellékes. Hiszen nagyobb dolog történt velünk aznap!!! De ne siessünk ennyire előre.....

6 megjegyzés:

  1. Valami van a levegőben, mert Kendém is 4 órát szunyált délután:)
    Toszkánai csokitorta, jól hangzik, receptet írj majd!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. ANikó, névnapodra kaptad a fiadat? Szép ajándék!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és a Dédimama, megjósolta előre. Nincsenek véletlenek!:-)

      Törlés
  3. Boldog születésnapot kívánunk Bencének és neked pedig boldog névnapot !!! Jaj de jó hír :) Csenge éjjel végig aludt akkor remélhetőleg lassan te is pihenhetsz éjjel ugrálás nélkül ! Én már sokat alszom Kata mellett keveset kel már fel :) Puszi nektek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az éjjel kelt egyszer, és hatkor végleg felkelt...:-( Na de majd valamikor..:-)
      Köszi a köszöntést! Puszi

      Törlés