2013. október 8., kedd

Egyebek...

Ha készen leszünk a szobák szigetelésével, elküldöm Zsoltit zabot hegyezni...:-) Mindig szét van kapva a lakás...Na mondjuk erről a kiskorú B. Csenge is nagyon sokat tehet!:-D
Én tegnap este lazulni próbáltam. Elaltattam a kiskorút, majd gondoltam, jó forró vízben tespedek egy kicsit, a forró víz stimmelt! Csak....el akartam zárni a csapot mikor.....a kezemben maradt a fogantyúja a csapnak, a meleg víz meg folyik...folyik...szólok a fiúknak, gyorsan menjenek a vízórához, elzárni a csapot. Ügyesek voltak, elzárták. Én meg azon gondolkodtam, hogy oldottam volna ezt meg egyedül.:-))) Én és sötétben a vízóra...brrrrrrrrrr. Na, élmény volt a dolog így is.:-( Ma mehettem új csapot venni, 14 éve mióta ideköltöztünk, szerintem ez az 5. csap telep a kádnál...és az előző MOFÉM volt 17000ft-ért.:-( Most a legolcsóbb, így is 5000ft, ha már így is úgy is 2-3 évente cserélni kell, jó oda az olcsóbb is...
Most meg várom a csodát...mert annak tűnek...tegnap naaaaaaaaagyon meg volt ígérve, hogy jönnek aszfaltozni a beállót...na ahogy hozzátok nem mentek, hozzánk sem, szerintem beállok kocsival inkább, majd holnap...majd holnap...pedig már lassan végeznek az úttal, és utána remélem jó messzire mennek, és sokáig jó lesz az út előttünk, bár ahogy lenni szokott, na mi? Igen, nyomni fogják a gázt...lesz itt piffpuff...:-( De persze örülök, hogy megcsinálták, de hosszú volt a nyár, ősz így, lesni mikor állhatok ki..stb!

Mai biggyesztés: hagymás sült tarja, rántott sajt, sültkrumpli.

4 megjegyzés:

  1. Köszi az ebédet. Holnap veszek tarját, nagyon szeretem.:)

    VálaszTörlés
  2. Mi 3. hete várjuk a bádogost, aki azt ígérte, hogy 2 hét múlva jön felrakni az új csatornát. :(:(:( Rohadtul elegem van! Mindenki csak sír, hogy nincs munka, megrendelés, de eddig még soha senki (pedig hozzánk nem igazán jönnek mesteremberek, mert a férjem mindent megcsinál) nem jött ide akkor, mikorra megígérte! Szóval, nekem senki ne sírjon, mert elküldöm a .....

    VálaszTörlés
  3. Nálunk a burkoló jön holnap, remélem idő is jó lesz hozzá, az ajtó előtt van 9 négyzetméterünk. Kicsi, nem is vállalta hivatalos ember, ez nekik nem munka. Igazad van Tami. Anikó elképzeltelek, ha... a sötétben,kádból kikelve, nem semmi lett volna.

    VálaszTörlés
  4. Ment volna enni! Jó is az , ha jó az út!:)

    VálaszTörlés