2013. október 3., csütörtök

Ez igen!:-)

Magam sem gondoltam, hogy ennyien jelentkeztek! Nem írok most külön, külön mindenkinek, de megtettem, higgyétek el! Jót mosolyogtam, mikor írtátok, puskáztatok.:-))) Mondjuk lemaradtatok nagyon édes Csenge fotókról, mert 2010-ben nagyon sok édes fotó készült, de így járt aki puskázott!:-DDD

Tegnap megfázás után, először voltam,(voltunk Zsoltival) futni. Majd kiköptem a tüdőmet, szó szerint.:-( Utána jó volt, de közben majd meghaltam.

Ma meg Csengével voltunk boltba, meg főzök, közkívánatra csilis bab lett, és sül a káposzta, hiába no, múltkor nagy sikere volt. (csak sül ki a leve..és ég oda...és ez a szag...:-@) Na de legalább jó idő van, nyitva még az ajtó kimehet a szag...este meg levendulás gyertyát gyújtok!;-)

Tényleg fagyni fog az éjjel???? brrrrrrrr, mondjuk tegnap felhúztam a dunyhámat, biztos ami biztos alapon. Finom meleg is volt alatta..:-)

Köszönöm a játékos kedveteket, aki nem tette meg, még megteheti ITT !:-)






6 megjegyzés:

  1. Ma hajnalban -2,5 volt Terecsenyben. És még délben is csak 4,5 volt, bár végre sütött a nap...
    Ég is már szépen a tűz a kandallóban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Terecsenyben különleges időjárás van, én is tapasztaltam!:-)

      Törlés
  2. Mivel én voltam az első, nem úgy csaltam,hanem másképpen: visszalapoztam a blogod elejére,mert még nem olvaslak 3 éve,tehát nem az elejétől követlek.Én bizony láttam a babaképeket!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csaltál Drága Mammka!:-) Köszönöm, hogy visszalapoztál, így láthattad Csenge képét az évvégéről.Én is elkalandoztam múltkor, olyan jó volt..:-)))

      Törlés
  3. A babaképeke, jelentem, láttam én is, bár én sem olvaslak 3 éve. De amikor elkezdtem, szépen visszalapozgattam. El is fogott a vágy, aztán megint győzött a józan ész. :-)) Nálunk ma esett, de délutánra csodásan sütött a nap. Állítólag holnap is fog. Akkor megszáradnak a ruhák! Szép hétvégét Nektek! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nektek is szép hétvégét!
      (pedig egy kislány, milyen jó lenne nektek is..:-)

      Törlés