2013. október 1., kedd

tegnap....

Tegnapi nap, olyan igazi őrület volt...Voltunk Mesivel szájsebészeti ambulancián!, ahol egy percre belenéztek a szájába, majd kaptunk egy időpontot, egy hónap múlva mehetünk vissza fogat húzatni! Dühöngtem, morogtam, Mesi szerint kicsit sokat is! De hogy a csudába ne? Készültünk már két hete, beteg is volt közben Mesi, kikérem a suliból, hogy kapjunk egy időpontot? Mert nincs szék????, mert nincs orvos, aki elvégezné???!!! Válasz a morgolódásomra, menjek magánorvoshoz...:-( És ez egy egyetem nagy szájsebészeti AMBULANCIÁJA! Na mindegy, kidobtam az ablakon 5000ft-ot, mert beutaztunk, a semmire, vagyis időpontra...és fél napunk odament. Persze akkor már menjünk vegyünk csizmát Mesinek....Vettünk, majd siessünk haza, mert Zsolti szabin van, jó lenne együtt lenni, ami nem annyira ment, mert a konyhát mire rendbe tettem, meg a szokásos mosás, stb...én úgy elfáradtam, közben tanulás a fiúkkal, most Dávid makacs, mindig van valami...és a fejem is megfájdult a budapesti "jó" levegőtől. Én fél kilenckor mentem is aludni...

Micsoda szép burokban élek én itthon. Most még jobban megbecsülöm, ilyen esetek után. Mert itt elkapcsolom a tévéműsort, amit nem szeretnék nézni, vagy csak ott böngészek ahol jól érzem magam..Nem akarok a jövőn gondolkodni, most kell jól éreznem magam!:-)

Ja és az még eszembe jutott, hogy nagyon jó kis tanulmány út volt nekem a tegnapi nap. 3x segítettem valakiknek, egyszerű dologra gondolok, leemelni a baba kocsit, vagy lyukasztani segítettem...de nagyon jó érzés volt. És igen, csoda bogárnak tűntem, mert volt olyan ember, aki nagyon furcsán nézett rám, mikor elnézést kértem a villamoson, hogy le szeretnék szállni, és még mosolyogtam is. Láttam nem szokás ez itt, de nem baj, nekem jólesett, és ki tudtam csikarni belőle én is egy fél mosolyt!:-)))
Határozottan jobban esik így az élet!!

 

9 megjegyzés:

  1. Jól csinálod na:)- a mosolygást! Sajnálom a fogas dolgot...

    VálaszTörlés
  2. Az az igazság, megértelek. Hogy morcos Voltál. Én nagyon türelmes vagyok és megértő. De mostanában sokat kifakadok, hogy mint OEP biztosított fele annyi ellátást nem kapok, mint a fiam és a férjem, akik privát páciensek, de több hozzájárulást fizetek, mint ők. És ez felháborít!
    Nálunk a mosolygás még nem ment ki a divatból. Van, ahol kötelező, de legalább szívesen mégy be dolgozni vagy az üzletbe. Amúgy pedig légy Te csak olyan, amilyen vagy! Nekünk pont így vagy jó! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az egészségügy mindenhol nagyon gyatra, minden értelemben!:-(

      Igen, ezt írigylem is tőletek, vagyis a mosolygást! És pirulósköszi az utolsó mondatodért!((()))

      Törlés
  3. Lám azért tudod nézni a dolgok jó oldalát is mert egy fél mosoly is érhet valamennyit.Sokáig őrizd meg ezt a hozzáállást.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem...szerintem azért kell az ilyen még...

      Törlés
  4. Jaj, ez a fogászat egy kész agyrém!
    Teljesen megértelek, hogy kiakadtál...
    Nekem nem biztos, hogy lett volna kedvem ezek-után még mosolyogni is.
    Bocs, de tényleg így gondolom...
    Viszont, az is igaz, hogy ha már eddig (mármint a mosolyig eljutottál) akkor már magadtól lenyugodtál!
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam volna mást csinálni? Hidd el mindent mindent megpróbáltam, de ez van..:-( Felháborít, bele sem merek gondolni, aki tényleg beteg, min mehet keresztül...

      Törlés
  5. "a tegnapi nap. 3x segítettem valakiknek, egyszerű dologra gondolok, leemelni a baba kocsit, vagy lyukasztani segítettem...de nagyon jó érzés volt."
    Látod, látod, mióta mondom én, hogy Neked való lenne az önkéntes munka, mikor emberbaráti szeretetből ajándékozod az idődet másoknak, és segítesz rajtuk! És nem is biztos, hogy az profitálna belőle, akit megsegítettél, hanem Te magad...

    VálaszTörlés