2013. október 24., csütörtök

Jó is, rossz is...

Mert Mesinek ma kihúzták a fogát, vagyis kettőt. Nem volt egyszerű, nagyon ragaszkodtak Mesihez.:-( Újabb, röntgen kimutatta, az egyik gyökér becsontosodott, és nagyon, a maradó foggyökér mellett van, nagyon rizikós, de nincs lehetetlen, lehet, hogy kimozdul...Így jövőhéten, újabb röntgen, újabb látogatás, majd újból menni november 15.én. Akkor kiderül, hogy ki tudják e húzni, vagy kisebb műtét után, kiveszik. Ügyes volt Mesi, bírta a kétszeri szenvedést, és az össze vissza szurit. Boldogabb lettem volna, ha túl vagyunk rajta, de azért ezzel is előrébb vagyunk. Jó hír az is, hogy egy nagyon rendes, kedves dokit fogtunk ki. Ez nagy erőt ad! A rossz hír hogy megint 3000ft, a beutazás, a belvárosba, Nyugati...Oktogon, Üllői út...aki jár(t) arra tudja, nem semmi hely, nekem mindig meg fájdul a fejem. :-( Most is kiszívott az utazás..Ez van! De remélem nem lesz már galiba..

Jó volt a tegnapi nap. De a hétvégén, pihenni fogunk, én biztosan, mert nagyon fáradt vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése