2013. október 5., szombat

Holnap..

Holnap megyünk kirándulni. Juppi....Még ha nem is tudunk nagy hegyet megmászni Csenge miatt, megyünk..:-)

Ezért ma egész nap, bevásároltam, főztem, sütöttem...éhen ne haljunk már a hegyekben.:-) Ki sem lépünk a kapun, éhesek...:-))) Na mármost kezd belendülni a csapat, főleg Bence, enne..enne...enne..
Süti is készült, jó nem kellett sütni, de állnia kellett volna. Sport szelet és pudingos kekszes készült, az utóbbit el tudtam dugni!:-)
És tanultak is a gyerekek, közben Zsolti szigeteli a falakat belülről, sosem tudunk a fenekünkön ülni. :-)))
Nagyon kíváncsi leszek, mert nagyon hidegek a falak télen, és vannak zugok amik penészednek, és nagyon remélem ezzel kiküszöböljük. Majd kiderül...
Úgyhogy remélem olyan jó idő lesz holnap is, mint ma, és hozok sok sok képet a kirándulásról!:-)

10 megjegyzés:

  1. Szép időt holnapra! Az ősz a legklasszabb kirándulóidő. Várom a képeket, lusta vagyok, de virtuálisan szívesen elmegyek veletek.:)

    VálaszTörlés
  2. Jó rándulást! :)) Mi meg ülünk a szobában és társasozunk, mert esik az eső. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is jó móka!:-) Csak kisüt a napocsak,,,

      Törlés
  3. Nálunk ma gyönyörű, napsütéses idő volt. Remélem Ti is ilyenben kirándultatok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tegnap még nagyon, nagyon szép kiránduló idő volt! Ma már borús...

      Törlés
  4. Én is nagyon szeretek ilyenkor kirándulni!:)
    Mivel szigetelitek a falakat???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép volt, én még úgy mentem volna, de a puhányak....:-)))

      OBI-ban fedeztük fe, hogy van egy belső szigetelés. Energie spar a neve, és töredékébe kerül, mintha kívülről szigetelnénk. Majd elválik a télen milyen, rosszabb biztos, hogy nem lesz, mert nagyon hidegek voltak a falak, és a gatyánk rámehet a fűtésre az sem lenne jó. Hőhíd keletkezik, és penész, penész..:-(

      Törlés
  5. Biztosan nagyon jól éreztétek magatokat a kiránduláson,erről árulkodnak a fényképek is!!!
    Nálunk is iszonyatosan hidegek a falak.:(((És sajnos 1-1 sarok penészedik is.Utána nézzek ennek amiről írsz de majd ha lehet írj(akár privátban is) hogy vált be ez a megoldás. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó vlt nagyon!:-) Írok majd mindenképp, mennyire vált be!

      Törlés