2013. október 14., hétfő

Hétvége volt?

Nemrég írtam egy bejegyzést, honnan nézzük...címmel. Na  este, gondoltam erre. Honnan nézzük, hiszen jobb, hogy  a mosogatónál dugult el a cső, mint a wc-ben tette volna. És így legalább a kádba görnyedve, irtó jó a mosogatás, vasárnap, hat ember, főzés, ebéd, vacsora után!:-( Egész délután csináltuk Zsoltival a lefolyót, máskor sikerül ez a művelet, tegnap nem sikerült, most már nem is csurog le a víz..:-( Ja, pont az i-re, hogy előbb hívott Zsolti, reggel mikor a munkába ment, egy egér szaladt ki a nappaliból...:-(((( Évekig nem voltak itt, most meg számlálatlanul vannak a teraszon. Fogdossuk is őket...de, hogy bejöttek már..:-(((( Elkeserítő! Itt meg annyi kis rés van, ahova el tud bújni.. Cica kellene ide, de én nem fogom, megint átélni, hogy közel az út és elüti az autó, meg a kutyus sem bírná elviselni...:-(

Na de, jó hír is van! 34!-en jelentkeztetek a játékra! Én álmomban nem gondoltam volna erre!:-))) Köszönöm, köszönöm!! Így ma, ha minden jól megy, húzunk is Csengével, és mivel ilyen sokan jelentkeztetek, kettőt húzunk. Kicsit szeretném majd egy aprósággal személyre szabottan is jutalmazni a nyerteseket, így nem árulom el még, mi az ajándék!:-)))

2 megjegyzés:

  1. En amugy is utalok mosogatni, pedig en csapban mosogatok es "csak" 5emberre... :(

    VálaszTörlés
  2. Dugulás? Húú, ismerős, nyáron nálunk is volt, még a vízvezetékszerelő is csak másodjára tudta elhárítani. Kitratás! Egér, fúj, utálom őket, lehet, hogy kicsik, meg jobban félnek mint én, de nem, nagyon nem. Úgy sajnálom.
    Bárcsak lenne szerencsém! :)

    VálaszTörlés