2013. december 11., szerda

Csak úgy...

...elgondolkodtam, lassan négy év után...ma, mikor a "katapult" gombot keresetem az alkalmazások között. Értsd, hogyan lehetne a blogot szüneteltetni? Bezárni, meghívóssá tenni, nem akarom, nem a nyilvánossággal van bajom. Vagy csak úgy nem írni? Vagy csak úgy nem írni, és majd valamikor, hetek, hónapok múlva újra írni? Vagy mi legyen sok emlékkel? A sok kedves emberrel akiket megismertem? Akik mindig segítettek? Akik itt vannak, még akkor is ha nem írnak nekem?

Nem tudom mit csináljak...utálok már nyavalyogni, utálok már minden bajomat...utálom, hogy állandóan nyafogok, utálom, hogy ezek vannak velem. Miközben olvasok olyanokat, ami miatt szégyellem magam, hogy miért vagyok ideges, hogy most is mint mindig, romhalmaz közepén ülök, és megy a mosógép, és Csenge azt nem viseli el, ha a fürdőbe megyek.. mosogatni kellene. Jönnek  nagyok, nyüzsi lesz, én meg csak öt percet kérek....csak öt percet...és utálom, hogy megint haragszanak ránk, vagy nem is jelentkeznek...és akkor megint utálok mindent! És látjátok? Megint egyfolytában nyafogok....Akkor minek is ?????

38 megjegyzés:

  1. Én már megszoktam, nekem igy vagy jó. Amúgy tényleg miért? Én itt maradtam egyedül (már a 4. éve) 5 hónapra és nem nyafogok, csinálom. Ez se jobb helyzet. Neked legalább ott vannak körülötted és nyafognak és éjjelente van aki oda bújik hozzád. Én meg befekszem a hideg ágyunkba. De még is arra gondolok, hogy ha véget ér ez is, akkor nagyon jó lesz nekünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs Tamara, de "nekem legalább ott vannak körülöttem", nem mindig vigasztal....Ami amúgy csúcs szuper, tényleg. És lehet igazad van, már megint minek nyafogok...nekem semmi sem jó...:-)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nekem van egy kibeszélőblogom, amolyan napló, ami csak én olvasok és írok senki más...A keserveket ki kell beszélni magunkból, erre már rájöttem..De arra is, hogy az emberek nem vevők rá. Mindenkinek megvan a maga baja, még ha kedvel is valaki, valahogy nincs energiája, ideje ,kedve az én pillanatnyi nyűgömmel is foglalkozni.. Így a naplómnak mondom el, és megkönnyebbülök..Mert napló a blog is, titkos napló, csak nem tintával, füzetbe rovom a sorokat, hanem laptoppal az ölemben,a blogomba. És segít...megkönnyebbülök tőle..
    Itt vagyok 2 kicsi gyerekkel egyedül, abból az egyik multi ételallergiás, a másik szimplán 3 félére csak :) De az a tej, tojás búza :))
    Tehát gondok vannak...Néha én is elfáradok, munka mellett gyerekek, háztartás, edzés, stb..így valahol ki kell beszélnem magamból..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudom, hogy mindenkinek a maga módján rossz! De néha tudod csak a tiéd a legrosszabb....
      kibeszélő blog? Nem rossz ötlet, csak én olyan hülye vagyok, mindig azt hiszem, ez a blog olyan mint a barátság, olyan kétoldalú...

      Törlés
  4. Patrícia igy van, igazad van. Ha mindig rázúdítunk mindent másokra (Anikó ezt most nem neked szánom!!) akkor energia vámpírokká válunk előbb utóbb és arra senki sem vevő, magunkat is beleértve, ha más zúdit mindig mindent ránk.

    VálaszTörlés
  5. Anikó! lehet azt csinálni,hogy bezárod pl.ezt a blogot, ha akarod, akkor néhány embert meghívsz,ha meg nem,akkor is te tudsz bele írni,kiírni magadból a nehezet.
    és nyitsz egy új blogot, ami nem olyan személyes.Amibe olyanokat írsz,amit nem bánsz megosztani a nyilvánossággal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretném bezárni, és kit hívjak meg? Aki most is olvas? Mert aki nem olvas most, az a zártat sem fogja...na mindegy..
      És mit írjak a nyilvánosságnak? Hogy minden boldogság?
      De értem amit írsz különben..((()))

      Törlés
  6. Anikó! Sokáig semmit nem írtál magatokról, arról, hogy nektek is tudnak nehéz napjaitok lenni, minden olyan pihe puha, mosolygós és süti illatú volt, hogy egyből tudtam, hogy az úgy nem lehet igaz. Én a nyafogós blogodat jobban szeretem, sőt több nyafogós blogot is olvasok és én is szoktam nyafogni, amit amúgy egy cseppet sem szeretek, de legalább tudom, hogy őszinte. Szóval emiatt aztán ne hagy abba az írást, írj arról ami tényleg van és szerintem az pont úgy jó is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk azzal nem értek egyet, pihe, puha süti illatú volt a blog csak. Mert akkor pihe, puha, süti illatú volt minden! Én mindig csak azt írtam le amit érzek, de egy ideje, nagyon "őszinte" vagyok, És mivel volt pihe, puha, irtóra szenvedek néha..

      Törlés
  7. Hát akkor meg tudod mit, irtó klassz, hogy volt olyan is, most egy kicsit ilyen, aztán majd megint olyan lesz. Hány évesek most a fiúk? Ne tudom követni, hogy hányadikosak! :) 5-6-6-7?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 6-7 :-) Most egy kicsit? Kicsit..sok! De igazad van lesz jobb! Csak győzzem kivárni...

      Törlés
    2. A 6-7:) A legnehezebb szerintem korban ( 12-13 évesek) és osztályban is...

      Törlés
    3. Pedig most velük, nincs is nagy gond! Csak az alap...de kezelhetők!

      Törlés
  8. http://harmonia.qwqw.hu/?modul=oldal&tartalom=1171326

    Energiavámpír :) ha érdekel. De ne vedd magadra, viszont tényleg érdemes elolvasni. Nekem volt egy "barátnőm" aki csak akkor talált meg, ha baja volt. Mikor végre elment olyan fáradtnak éreztem magam utána, hogy szinte fájt. Na, az ilyen embereket távolítom el már kb. 2 éve magamtól, mert az én betegségemhez ezek az emberek nagyon nem hiányoznak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó oké, elolvastam! Értem is, bár azért ez egy kialakult folyamat, és mindig valami probléma előzi meg. És a segítség..? Bár ha én is vámpír lennék,:-) nem nagyon érdekelne más baja..De igazad van, kicsit néha én is energiavámpír vagyok! Most biztos, csak nincs kit felhívnom...:-))))))

      Törlés
    2. Még humorodnál vagy, nincs nagy baj <3 Holnapra jobb lesz! puszi

      Törlés
  9. Anikó csak írjál továbbra is őszintén ha rosszabb napod van akkor az emberek rájönnek hogy nem csak nekik van ilyen , ha pedig jó napod van veled örülünk. Aki nem szereti a problémákat az legfeljebb aznap nem olvas el. Neked viszont biztos hogy jót tesz ha kiírod magadból !

    VálaszTörlés
  10. Aniko!
    Azert olvasom a blogodat, mert oszinte. Attol erdekes. Mindenkinek vannak problemai, felelmei, oromei. Ezeket meg kell osztani a baratokkal. Mi a barataid vagyunk, megha csak virtualisan is. Ha csak a szepet es a jot irnad le, az nem te lennel, az nem a te eleted lenne. Miert lenne az jo neked? Es miert lenne az jo nekunk? Semmi meglepetes, erdekesseg nem lenne benne. Nagyon is emberi es szeretheto az, ahogyan irsz es amirol irsz. Tudom, hogy boldog ember vagy! Hiszen szeretetben eltek. Ne zarj ki minket a mindennapjaidbol, hianyoznal!
    A nagylanyod is csak azt teszi, ami a dolga. Kamasz. Ilyen a kamszkor. Sajnos ez eljon, de ahogy jott, majd el is mulik... te vagy neki a minta. Fel kell noni ehhez a feladathoz. De neked menni fog! Fel a fejjel! Holnap mar lehet, hogy szinesebben latod a vilagot :)
    Kuldok egy nagy olelest
    Lizi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnyes a szemem Lizi, amit írtál annyira jólesik. És igazad van, ma teljesen másképp látom a helyzetet!((()))

      Törlés
  11. Anikó!
    Ne hagyd abba, olyan jó olvasni , amit írsz, mert olyan őszinte és igaz, amit sokan takargatnak te leírod,úgy ahogy van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edina! Mindig azt írtam, ahogy van...

      Törlés
  12. Anikó, megértem, hogy ebben a mostani helyzetben néha magadnak is sok vagy. Kevés szülőnek van olyan szerencséje, hogy kamaszodó gyerekei miatt nem fáj a szive hosszabb-rövidebb ideig. Óhatatlan, hogy amikor több a gond, szomorúság, akkor a blogban is megjelenik ez, az lenne hamis, ha nem igy lenne. Aki volt hasonló helyzetben, nem fog elitélni azért, mert "nyavalyogsz" !
    Nagyon emberi, ahogy irsz, nekem pl. akinek már kiszálltak a mindennapi életéből a gyerekek, nagyon szerethető a blogod. Hiányozna, ha bezárnád.
    A másik: mi itt egy szorosabb-lazább virtuális közösség vagyunk. Lehet, hogy van köztünk olyan, akivel személyesen is találkoztál, de a többséggel, gondolom nem. És mégis, tudunk egymásnak néha olyat mondani, ami erőt ad a továbbiakhoz, esetleg tanácsot, vagy csak annyit, hogy tudod, van aki meghallgat és ha nem is tud ténylegesen segiteni, de megért és együttérez.
    Én nem tartlak "energiavámpirnak" egyáltalán. Sajnálom, hogy nem egy városban lakunk, mert akkor több lehetőség lenne egy személyes kapcsolat kialakitására.
    Öleléssel
    Resi-Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig tudtok olyat írni ami erőt ad4 Mint most is!((())) Köszönöm Anna!

      Törlés
  13. Szia, én ezen a héten legszívesebben felmondtam volna a legtöbb szerepkörömben, beleértve az anyaságot is. Minden és mindenki irritált. Magam szerettem volna lenni, csendben, kizárva mindent, ami idegesít/ szóval lényegében az egész életemet/.Es ez rossz? Ember vagyok! Te is az vagy- van, ami bánt, ami megbánt, ami csalódást okoz, vagy dühít. Ezek is hozzánk tartoznak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és hogy léptél ki belőle????

      Törlés
    2. Kimorogtam magam, kialudtam magam, olvastam, zenét hallgattam, pihentem, magamra figyeltem, aztán minden újra szép lett. Ez simogatta a lelkemet: http://www.youtube.com/watch?v=U-wq6QX7bMA

      Törlés
  14. Fel a fejjel! Lesz majd jobb is. Ezért kár lenne abbahagynod, mindenkinek vannak rossz napjai. Látod, sokan szeretnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megdöbbentő, tényleg, ennyien???

      Törlés
    2. Biza ennyien, plusz azok is, akiknek nincs még kamasz gyerekük, be is vannak tojva teljesen attól, amiket írsz, és most nem is jut semmi okosság az eszükbe, de nagyon sajnálnák, ha eltűnnél az életükből...

      Törlés
  15. Anikó, így vagy őszinte, ez vagy te , ezt szeretem benned. Maradj így, s ilyennek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem, ez nem fog kiveszni belőlem! Köszönöm Anikó!

      Törlés
  16. Ne hagyd abba :) Lesz majd jobb. Ez is csak egy idoszak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig neked sem könnyű, és még vigasztalsz! Köszönöm Lala!((()))

      Törlés
  17. Húúúú, látod mennyien szeretünk még így nyavajgósan is?! Nekem nem jött be a több blog, fárasztó úgy írni, hogy válogatsz , hogy ide ezt le merem írni, na ide azt már nem... persze én is szelektálok, sok-sok dolgot nem írok le, hátha valaki magára ismer... irigylem a nyitottságodat, hogy le mered írni, hogy nagyon nehéz, hogy eleged van... én mindig abban bízok, hogy egyszer ennek is vége lesz és különben is jön a karácsony, lehet sütit sütni, lehet társasozni együtt, törni a diót, mogyorót, apróságokkal kedveskedni a másiknak és egy megérdemelt forró csokival lekucorodni egy jó film elé, akár az egész családdal ( nálunk nagyon bejött a közös film nézés, bár nálunk a legnagyobb is még csak 11 lesz tavasszal).
    Küldök neked egy NAGY baráti ölelést! Így már jobb?
    Eszter'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sokkal jobb! :-) Majd a téli szünetben, újra összerázodunk egy kicsit! Filmet nézni? Na ha feltalálják a tankosromantikusat...:-)))))

      Törlés