2013. december 4., szerda

"hullámvasút"

Nem tudom érezni, a blogon, de mostanában, állandósult, az a "hullámvasút" állapot! Egyik pillanatban, nagyon rossz kedvem van, okát, vagy tudom éppen, vagy nem. Majd boldog vagyok, elégedett, okát tudom, vagy nem....és újra megint a mélység...
Iszonyú fárasztó állapot! A legrosszabb, hogy én nem szeretem és változtatnék rajta, de ha ilyen könnyű lenne...
Pedig nincs most itthon harag sem vita, mégis...testi tünetem is van, jól megfáztam..

Ennyi a nyavalygás, hiszen emlékezős napok vannak, mi is volt ilyenkor három éve..:-) De szép napok voltak. De annak örülök, hogy elértem azt a pontot, ha látok babás pocakot, vagy pici baba képet, nem fog el a vágy...egy újabb csomagra.:-) Na mondjuk, néha még így sem birkózok meg a feladattal..

Teszem a dolgomat, mint mindig, néha mosolyogva, néha mérgesen, a legtöbbször átlagosan.
És már frászt kapok a tágabb család karácsonyi oda vissza ajándékozáson, mert elkezdődött a folyamatos mantra, de csak ennyi van, vagy ezt tudom megvenni, és a felnőttek semmit (ilyenkor, mintha jól pofán csapnának) mert én aztán soha, de soha nem vágytam semmire, de azért egy fogpiszkálónak is tudok örülni...és ha csak egy fogpiszkálót tudok adni, annak is örülök! Na mindegy, megint nem mással kell foglalkoznom, hanem magunkkal. Én mindenkinek készítek valamit, igazán nem nagy dolgot, de aminek örülni fog...talán..

Vasárnap tartjuk a Királylány szülinapját, bár hivatalosan hétfőn lesz. Már kavarás van, ki mikor jön...nem is érdekel, jön mindenki ahogy tud, én készülök, ránk maradni, biztos nem fog!:-)

8 megjegyzés:

  1. Szerintem ugyanazon a hullámvasúton ülünk:) Egyébként én is Flóra óta nem kívánom már meg a kisbabákat, de ez biztosan összefügg az életkorral is:) Előre is nagyon boldog szülinapot Csengének!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, korral is jár! Úgyhogy üzenem mindenkinek, tessék fiatalon, sok gyereket vállalni..:-)))
      Köszi a köszöntést!

      Törlés
  2. Ezt a "hullámvasut érzést" szerintem sokan érezzük és sokszor. Az ajándékozással kapcsolatban én is így vagyok. Felmerült a családban hogy Mikulásra egymásnak ne adjunk csak a gyerekeknek .Aztán én mondtam hogy addig örüljünk még tudunk egymásnak adni legfeljebb maximáljuk családokra lebontva . Olyan jó adni, látni hogy akármilyen nagyok is már a lányaim hogy tudnak örülni. Már egy rituálénak beillik mikor karácsonykor is megkapja mindenki az ajándékot és akkor egyenként bontjuk ki és a többi nézi hogy örül a másik.
    A kis Csengének nagyon boldog születésnapot kívánok sokszor puszilom a kis mosolygós arcát! Legyen nagyon szép a hétvégétek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Éva! Remélem az lesz, bár már kicsi árnyék van rajta...

      Törlés
  3. Hullámvasút - ismerős... és utálom! bár én tudom az okát is (a kőltözés és idő kell amig otthon érzem magam, kialakul a biztonság) de akkor is - kimaradhatna ez a mardosó gyomorideg. De máris jó uton haladsz a feloldás felé, hiszen leirtad :-) én most kreativkodással probálom oldani a stresszt, több-kevesebb sikerrel! ajánlom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kreatívkodás? Hát nálam, maximum a konyhában! Igen, nálatok, költözés azért elég ok!:-) Próbálkozom, próbálkozom...

      Törlés
  4. Akkor együtt ünnepeljük a hároméveseinket!!

    VálaszTörlés