2013. december 12., csütörtök

Köszönöm!

Ezt azért nem hagyhatom szó nélkül...
Tegnap mikor ismételten nyafogtam, inkább magamnak (gondoltam én), tettem fel a kérdéseket, amikor sorra jött tőletek a biztatás. Megdöbbentem, nem rossz érzéstől, hanem olyan jó érzéstől! Tényleg? Most komolyan, ennyi szeretetet kapok Tőletek? Még mindig egy rossz szó sincs majdnem négy éve? "hogy ennek semmi sem jó, pedig micsoda jó dolga van otthon, a melegben, gyönyörű nagy családdal, szerető férjjel...ésatöbbi.."
Nem tudom leírni mit érzek, éreztem, miközben olvastam amit írtatok! Pedig ebben a rohanó világban, leírni egy hozzászólást, megfogalmazni, arra gondolni, akinek írod, nagy dolog, sokszor én is csak olvasok, mire írnék, már....(kevés idő, valami zsizsegés mindig van)

Álmomban nem gondoltam volna, hogy ennyi erőt adtok nekem. Nem nagy szavak ezek, ezek így vannak!!!!!!Köszönöm!

16 megjegyzés:

  1. Látod ezért jó ez a blogírás!:) Puszillak! Szép hétvégét !

    VálaszTörlés
  2. Anikó, lehet, hogy egy kívülálló számára ezek "nem bajok", de te élsz benne, neked kell a helyzettel megküzdened és te most nehéznek találod. Mi meg bíztatunk, hogy lesz ez még így se.:-) Viccen kívül, sokan átéltük, tudjuk miről írsz. Aki még nincs túl az élet ezen szakaszán az meg azért ért téged. Ha semmi mást nem tudunk, legalább meghallgatunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márti neked külön köszönöm a bátorító emailt! :-)

      Törlés
  3. Mivel tudja, hogy jó dolga van, ezért senki nem bánja, hogy előjönnek a bajok is. S mivel itt kiírod Magadból, ez egyfajta megoldási/ megoldás keresési módszer. Hát persze, hogy támogatunk benne, hiszen az a jó, ha mindenkinek mindig jó! :-)) Panaszkodj csak nyugodtan, hiszen mindenkinek a maga nyomora a legnagyobb, és mindenkinek mások erre a megoldási módszerei. Szóval ki azokkal a bajokkal, mert ha bent maradnak megbetegítenek! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ez nagyon komoly, hogy megbetegít...két hete köhögök, állandóan becsípődik itt, ott napokig iszonyúan fáj...

      Törlés
  4. Szóval ezért...mert vannak akik meghallgatnak,tanulnak tőled.Te pedig megkönnyebbülsz,mert kiadod magadból.

    Én látom a környezetemben,hogy a "milyen jó neki,otthon van"az mennyire nehéz valójában.Épp ezért tudatosan terveztem úgy az életünk,hogy az itthon töltött időmben is legyenek külső ingerek,kihívások.Így jó volt aztán az amúgy sok,itthon töltött nap.
    Amúgy nekem egyszer mondta valaki,hogy nekem milyen jó mert segít a kislány körüli teendőkben a férjem,az övé meg nem.Csakhogy neki nem volt gondja takarításra,kertre,főtt ételre,mert ezeket megcsinálták helyette.Nos neki felajánlottam,hogy cseréljünk egy napra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokan nem látják mennyi munka van itthon. Nekem is nagyon sokat segít Zsolti, de akkor is...és én is megbecsülöm mindenki munkáját, de tényleg!!!

      Törlés
  5. Anikó!
    Most olvastam a beírásaidat, nem könnyű, erre mondta egy kolleganőm, hogy "ígérte valaki, hogy könnyű lesz?" Hát bizony nem.)))) Persze mindegyikünk - még ha ki sem mondja - azt gondolja, hogy na ez aztán velem/velünk nem történik meg, majd rájövünk, hogy a csudába mégiscsak, sőt, pláne, még ennél különb is megtörténik velünk.))))
    Na most igazán sajnálom, hogy nem lakunk egymáshoz közel, és nem tudunk szóban is beszélgetnünk.((((
    Túl leszel rajta, csak most irgalmatlanul nehéz időszakon mész keresztül!!(((((
    Amennyiben tudunk ezenkivül is beszélnünk nagyon szívesen állok rendelkezésedre!!!!
    Csodálatos ÉDESANYA vagy!!!!! Küldöm sok szeretettel a kedvenc dalomat http://www.youtube.com/watch?v=DCX3ZNDZAwY

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda kedvesség árad belőled, na ezt köszönöm nagyon nagyon!!!:-)És meghallgatom a dalodat nemsokára...

      Törlés
  6. bocs történt egy kis nyelvtani hiba az egyik mondatomban.(())

    VálaszTörlés
  7. No látod! Az erő veled van. :)

    VálaszTörlés
  8. Végigolvastam a lemaradásom, bár mindenhez volt gondolatom, nem írtam:), csak ide... szerintem mindegyikünknek szüksége van a kibeszélésre... a blog kicsit talán olyan, mintha felnyitnánk a "belső ajtónkat", amiről Te is írtál - ahol csak mi vagyunk, személy szerint én, vagy te, vagy ő.... Ez pedig kell. Vagy nem kell, csak jólesik, kinek-kinek, hogy.:)

    VálaszTörlés
  9. Máskor írd!:-)
    Igen jólesik, legalább ide...itt meghallgat mindenki, vagy ha nem, becsukja az oldat...:-)

    VálaszTörlés
  10. Látod, látod. Sokan szeretnek.

    VálaszTörlés