2014. január 21., kedd

?

"Érdekes" , nem mindig jó, sőt....
Néha nem tudja felülírni a szeretet, a bánatot, haragot...
De akkor is, én vagyok az aki...
Akinek nem tetszik..."el lehet menni"...
Ha megélnéd Te is, amit én, másképp látnád a helyzetet...

Ezek, és még sok, sok gondolat kavarog a fejemben. Miért nem lehet úgy élnem, ahogy szeretném..miért érzem azt, hogy csak nehezebb lesz???
Az élet szép, akkor is! És saaaaaaaaaaajnos, ezt kell elviselni mindenkinek!

Miért kell nekem megérteni mindenkit? És elfogadni? És jópofát vágni hozzá?

Nem törlöm ki, pedig megfordult a fejemben...talán, mert ez is én vagyok?  



5 megjegyzés:

  1. huha mitörtént?, bántottak?((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet...de, erős vagyok!:-)

      Törlés
    2. Nagyon helyes, csak bátran tovább!
      Miért nem lehet úgy élned, ahogy szeretnéd, kérdezed, mert családod van, ráadásul nagy- és csodálatos.
      Másik kérdésed ".......Miért kell nekem megérteni mindenkit? És elfogadni? És jópofát vágni hozzá?...." Egyiket sem kell /csak azt hisszük, hogy kell/, ennek a fordítottja a saját döntésed, és jobban is fogod magadat érezni a bőrödben, ezt is tudatos tanulás révén tudod sajátoddá tenni előbb-utóbb..... szóval menni fog!!!!!
      Kell egy kis /jó értelemben vett/ önzőség, szeresd magadat is egy kicsit /itt kacsintanék Neked/.))))))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Baj...az nincs! Pár év és megoldódik...:-)

      Törlés