2014. január 10., péntek

Elég gáz vagyok..:-)

Zsolti mondta, hogy lehetne egy egyen bejegyzés mikor fáj a fejem....:-))) És akkor azt csak berakom ide. Hehehe...jó vicc, amúgy nem is, gondolom már ő is unja! (megjegyzem, én sem rajongok érte)
Okát tudom, legfőképpen az elmeszesedett csigolyák tehetnek róla, igen, ezt jó öt éve megállapította a doki, majd  a plusz kilók, a magam idegelése, nehezen mennek ki belőlem a rossz dolgok, a rossz testtartás, és a mozgás hiány! Látjátok tudom én...csak mégis. Ajh, ha olyan könnyű lenne, megváltozni, kigondolom, pl szilveszterkor és hipp-hopp január elsején már mosolygok és minden rendben...á, nem így megy nálam, lelkesedek, majd nem megy..legalábbis úgy nem, ahogy jó lenne..
Na, de ma kettesben elmentünk Mesivel kicsi pizzázni, és vásárolni, tegnap kérte, így megcsináltuk, fiúk vigyáztak a Csengére. (még jó hogy a nagyszülők 200m laknak, na mindegy, ez is csak nekem tüske a szívemben)

Ejh, nem ilyen bejegyzést szerettem volna írni, hiszen minden rendben, és igen, szép az élet, mert tényleg! Nehogy már azt higgyétek, én csak morgolódni tudok! Nem, jó humorom  az nincs, vagy mondhatnánk, angol.:-))) De azért, ha szeretném, márpedig szeretném, akkor tényleg kedves, jó fej nő, asszony, feleség, anya, testvér, barátnő, szomszéd, ismerős vagy csak valaki vagyok!!!:-)

Ja és még akinek nem vagyok elég, leírom, nézem, na jó nem úgy, hogy leülök és nézem...de mégis, a Nők a pult mögött, és a Szomszédokat...:-DDDDDD Elég gáz vagyok mi? Jó ennyi idősen már lehet nem? :-) Különben is, gyermekkoromban a Junost fekete fehér tévén alig vártam a két hetenként a Szomszédokat, ma meg dupla résszel vannak, így felgyorsult a világ!:-)))

6 megjegyzés:

  1. Ezen kimondottan csak Te tudsz segíteni - de nagy akaraterő kell ehhez - mutasd meg magadnak elsősorban, hogy képes vagy erre, és akkor az írásaid is -".........nem ilyen bejegyzést szerettem volna írni,....." - valamint a mindennapjaid, ill. mindennapjaitok is sokkal jobbak, szebbek lesznek, a nehézségekkel együtt. Meglehet csinálni!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg, csak erő kéne hozzá....de néha olyan nehéz!

      Törlés
    2. Igen nehéz, de a végeredmény minden nehézséget megér!))) El kell engedni bizonyos dolgokat, túllépni rajta........., menni fog, ügyes vagy Te nagyon!

      Törlés
    3. Most mennyire jólesett amit írsz! Pont ez kellett ma nekem! Most jól megölelnélek, köszönöm!!!!:-)

      Törlés
  2. És hol adják? Mármint a Szomszédokat. Én is megnézném...

    VálaszTörlés