2014. január 30., csütörtök

Hétköznapi...

Gondoltam megejtem a heti nagy bevásárlást! Merész vagyok, viszem mostanában Csengét is. De úgy élvezi, és annyira nyugodt türelmes közben.
Már az öltözködés...nem kell mondanom, de mire felveszi az ember a hacukáját, elfárad!
Majd jól felfegyverezve (jég oldó és társai), megyünk az autóhoz. Gondoltam beizzítom míg lekaparom a jeget. Izzítanám, egyet nyekken, majd nem akaródzik neki mégsem. Na de azért ilyen könnyen nem adom azt a sok hacukát amit felvettünk tiszteletére. Hoztam az akku töltőt, rácsatlakoztattam, közben bőszen kapartam a jeget, anyósomék meg, mivel esemény volt, én és a kocsi, ott sertepertéltek. Na csak beindult a kocsi, elindultunk, gondolkodtam, és bekanyarodtam a benzinkúthoz, legalább benzin legyen a kocsiba, ha minden kötél szakad, kritikusan alacsonyan jelzett a mutató. Haha, de ha leállítom a motort, és utána nem indul? Mindegy, inkább itt, ismerős benzinkutasoknál álljak le, majd segítenek. Nem kellett, beindult...ez a zafi is a szívem csücske mint elődje a szuzi. :-))))
Hogy micsoda tömeg fogadott a boltba?:-O Hihetetlen volt, ott lökdösődtünk, mire rájöttem, akció váltás napja van ma. Jaaaaa, és mit adnak ingyen??? Semmit!!!:-) Többet ilyenkor nem megyek, az tuti!
Ma akkus nap van, mert kifelé jövet, olyan kedves öreg pár nézegeti a kocsit, a motorháztető felemelve...majd látom be szeretnék lökni a kocsit, kicsit nehezen megy, persze, hiszen idősek már. Segítek, Csenge a kocsiban, kicsit megijedve hova tűntem..., nem sikerült a kocsit elsőre belökni. Két marcona férfi is otthagyja az idős párt..Úgy sajnálom, hogy nem tudtam segíteni tovább, elkezdett sírni Csenge. De aztán láttam egy fiatalember, kézbe vette a dolgokat, örültem neki..

Majd gyorsan főztem paradicsomlevest és krumplis tésztát! Finom lett!:-)

2 megjegyzés:

  1. Hányszor bikáztam már be főnökasszony kocsiját telente! Ezért nálunk mindig van indítókábel a kocsiban. hátha valakinek, esetleg nekem kell, merthogy szépen égve hagytam a kocsi lámpáját (ami már megtörtént). Vásárolni én sem megyek sem hétvégén, de ünnepek előtt. inkább előtte korán reggel, de nem lökdösődöm. Én olyan fáradt leszek egy-egy ilyen alkalom után, mint aki maratont futott. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, komolyan, teljesen leszívja az energiámat! Most az én akkumról sem lehetett volna nagyon bikázni..:-)

      Törlés