2014. január 7., kedd

Csenge:-)

Szóval az úgy volt, hogy eszembe jutott, hogy Csenge elmúlt három éves, lassan egy hónapja, és nem ejtettük meg a státusz vizsgálatot, ami ugye engem nem annyira izgat, de kötelező. Ja, régen szegény Ilike védő nénink, aki meghalt, bedobott egy cetlit a posta ládába, hogy ekkor és ekkor szeretettel lát, na most várhatom a védő nőnket, az sem tudom, hogy néz ki...gondoltam, ha már tegnap megcsinálták a kocsit (tényleg szép az élet, mert lelki ismeretes autó szerelőnk van, és jól kitakarított "valamit" és jobban megy a zafi mint újkorában, mindössze 6000ft-ot kért érte, ilyen is van..) így elmehetünk ma! Igen ám, de Csenge, nem sokat járt a doktornéninél. Talán tavaly ilyenkor voltunk, ugyanitt! De ilyenkor, milyen hasznos a mese, :-)))) Nézte valamelyik nap a Borit, a doktornéniset, és így kicsi hezitálás után, csak jókedvűen mentünk, és annyira, de annyira ügyes volt, hogy nagyon büszke voltam rá, így még elmentünk boltba és gyógyszertárba is. Ezt is letudtuk, nem rökönyödtek meg, hogy még nem megy oviba, még helyeseltek is. Jó tudom, ez öröm, mert nekem ilyen jó, nem vár semmiféle karrier. Amúgy is szeretek itthon lenni...(még ha néha nem úgy tűnik akkor is).

De azért erősen kell gondolnom valami napos, lágy szellőre, mert ez a mai idő...brrrrrrrrrrrrrrr


Ja és a paraméterek: 3 éves 1 hónapos (9.-én) 93 cm, és 13 kg, ruhában cipőben.:-)
Mondtam én, hogy ő a mi kis szeretetgombócunk!:-)))


10 megjegyzés:

  1. De édes!:-) Imádnivalóan vigyorog, szerintem nagyon jó barátnők lesznek Borival.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állandóan vigyorog...vagy dacol, de azt keveset! Biztos jó barátnők lennének Borival!:-)

      Törlés
  2. Elnézve a fotót. Kell még neked szebb karrier? :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog gyerek és annyira édes! Rajta láthatod, hogy rendben vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak én belül...tudod, állandóan fortyogok valamin....:-)

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a leányzó! Örülök, hogy újra írsz.

    VálaszTörlés
  5. És még mindig milyen kékszemű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán nem fog megváltozni, mindenkinek kék a szeme..:-)

      Törlés