2014. január 9., csütörtök

Megint nyaff!

Hetek óta nátha, most meg napok óta tartó fejfájás..Eddig csak éjszaka gyötört, de ma, nappal is tartotta magát. :-(
Mikor az én drága Szeretetgombócom, két percenkét simogat, meg mondja hogy szeret, meg a hajamat birizgálná...(azt amúgy fejfájás mentesen sem bírom) meg csak mesél és dumál...és kérdezi, hogy anya mi a baj, mérges vagy? Nem, csak így összehúzva a szemöldököm, akkor kicsit elviselhető a fény, ja bocs, a félhomály. Mert én már öreg vagyok a télnek, el kellene mennem naposabb vidékre, ennyi idősen!,-))) Hahahahahhhaaaaaaa
Ja, na mivel nincs erre lehetőség, inkább egy sötét lukba bújnék és csak a CSÖNDET hallgatnám!:-))) Ezzel nem is az a baj, hogy fáj a fejem. Hanem ilyenkor mindig olyan sötéten látom a világot! Benne magamat, még sötétebben...és ezt úgy utálom! Pedig mosolyogni kell, meg minden, tudom...:-) Jó na, már egy fél mosoly megy...

8 megjegyzés:

  1. A barátnőm is emlegette a minap, hogy talán téli álmot kellene aludnunk.

    VálaszTörlés
  2. Aniko!

    Szerintem ki kellene vizsgaltatnod magad, mert biztos van valami emogott a sok fejfajas mogott... menj el fajdalomkozpontba es ott talan tudnak segiteni. Keress ra a neten, hogy hol van hozzatok legkozelebb ilyen. Jobbulast kivanok!!!

    Lizi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lizi, de igazad van, de a kivizsgálni szó hallatán, láttán, még betegebb vagyok!:-) Tudnak segíteni fájdalom csillapítóval, amit én próbálok kerülni, nem mindig sikerül...de azért megnézem, a Te kedvedért is, hol van itt a legközelebb.:-)

      Törlés
  3. Ugye nem szedsz fogigátlót? Mert ha igen tedd e, nekem amióta nem szedem, sokkal kevesebbet fáj a fejem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szedek hosszú hosszú ideje. de én már gyerekkoromban is ilyen nyavalyás voltam.

      Törlés
  4. Anikó, éppen ezt akartam mondani, hogy egy kivizsgálás nem ártana. Első körben vérnyomás ellenőrzés. Lehet, hogy magas. Ez okozhat fejfájást, ingerlékenységet, egy csomó mindent.
    Addig is igyál citromfű teát. Próbálgatni kell, mert lehet, hogy napközben álmosságot okoz, akkor csak este használd! Nagyon jó a hatása.
    Ami még nagyon sokat segít az a mozgás. Tudom, hogy nem egyszerű megoldani az elszabadulást, de sokszoros hasznot hoz a végeredmény. Minden féle hormon termelődik, ami a pszichére is jótékonyan hat.
    Mindezeket tapasztalatból mondom.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Márti a mozgás nagyon jó lenne...meg jó is lesz!
      Citromfű még van is itthon...köszi a tippet!

      Törlés