2014. január 29., szerda

Ismerjük meg egymást!

Na igen, tegyük azt! Próbálok olyat írni, amit nem írtam még négy évig le.:-)

Játék lényege:A játék a következő:1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki meghívott
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. Válassz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy rájuk esett a választásod


Én ezt a jópofa játékot gionettatól kaptam! Nagyon szeretem Őt, olyan melegséget sugároz mindig nekem, pedig még élőben sajnos nem találkoztunk. De hiszem, jól kijönnénk!:-)

Hét dolog magamról:
1. Szeretek vasalni, akkor tök jó gondolataim támadnak, és azt végképp csak egyedül tudom csinálni, hurrá!:-)
2. Legjobban a tejesteát szeretem, fekete tea, jól kiázzon, majd barnacukor, és kicsi tej!
3. Imádom, mikor vezetek és egyedül ülök a kocsiban, egy jó szám, és iszonyú hangosan szól...(nem szeretek hosszú úton vezetni)
4. Nem vagyok érzelgős, de szeretek ölelni!
5. Hiányzik anyukám, nagyon!
6. Próbálok jó lenni, nem mindig sikerül.
7. Szeretném, ha sokkal nagyobb rend, tisztaság lenne, mert akkor jobban érezném magam sokszor! (ekkora családban kivitelezhetetlen)

Hát ennyi, bár szerintem, nem írtam újat!

Na ez az a rész amit nem annyira szeretek, de legyen.

És akinek küldeném még:
1,Bettusnak
2, Dominikának
3, Adrienn
4,Melinek
6,SW-nek :-)
5,fencinek
7, Mindenkinek, főleg a sok blog nélküli, kedves Névtelennek!:-)


 

7 megjegyzés:

  1. Édes vagy Anikó, mint mindig :)
    Köszönöm, hogy rám is gondoltál, ígérem eleget teszek a felkérésnek.
    (A tejesteát meg ki fogom próbálni.)

    VálaszTörlés
  2. Anikó, most jöttem rá, hogy nem irtam meg neked a blogomat. Most pótolom, mert a legközelebbi játékban szivesen résztvennék. Hiszen játszani jó!
    http://nanny-kreativ.blogspot.hu/
    Remélem jól tettem be.
    A hóesés úgy látom jókedvet hozott ma neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Resi, vagyis Anna! Én szoktam a blogodat olvasni, csak nem tudtam, hogy Te vagy!:-) Összeállt a kép már, azokat a csodákat Te csináltad? A kosarak álomszépek..meg minden!:-)
      Vedd magadra a játékot, várom ám...Igen, most úgy néz ki jobb!:-)

      Törlés
  3. Anikó, kedves vagy és megtisztelő, de én csak a háttérből szeretem figyelni a játékokat. Most is maradnék a csigaházamban fél szememmel kukucskálva. Viszont ma megcsinálom a krumplis tésztát, amit nálad olvastam, mert azóta csorog a nyálam...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj Meli! Én annak is örülök, ha megcsinálod a krumplis tésztát!:-)

      Törlés