2014. január 23., csütörtök

Tudom én...

Biztos egyedül vagyok így ezzel;-), hogy "ide nekem ízibe a napfényt" érzéssel. :-)
De nem érem be ám, akármilyen napsütéssel. Nekem olyan KELL, hogy melegítse az arcom, hogy egészen a csontomig érjen a melegség ami átjár, hogy lássam is, azt a narancssárga fényt. Halljam hozzá a madarak csicsergését is. És a legfontosabb érezzem is, az orrom legmélyén, olyan tiszta, puha..illatos!
Nem lenne hátrány az sem, ha kinyithatom úgy az ablakot, lágy szellő kíséretében, hogy kirakjam az ágyneműt, és akkor átjárja az AZ illat, meg a szobát is...
És arra is erősen vágyok, hogy kirakjam a ruhákat száradni, ÉS pár óra múlva, összeszedjem, majd illatosan szekrénybe tegyem.....

Jól van na, tudom én, ennek most az ellenkezője van.. Utálom is, de ezen sem tudok változtatni, csak a hozzá állásomon.:-)(kép:internet)

3 megjegyzés:

  1. ágyat húzok a hétvégén, brühühűű hat garnitúra ágynemű szárad majd a hálószobába - utálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak a fürdőben tudok szárítani,1 adagot, így minden nap mosok. Ágyneműt egyszerre, csak akkor húzok, ha kint tudok szártani, így kettesével van lecserélve..

      Törlés