2012. február 28., kedd

Ágyak és a mai kenyér!

Tegnap megjöttek a galériaágyak. Nagyon flottul, meg is hozták, egy héttel az ígért rendelés előtt, aznap ideszállították. Meglepődtem, bár ennek így kellene lennie mindig.
Össze is szerelte ma a fiúkét Zsolti, most lelkesen pakolnak. Remélem megszeretik, tudnak alá pakolni, meg az íróasztal is elfér. Bencének kis idő kell hozzá, utálja a változásokat.:-)
Mesié, majd szoba festés után lesz összerakva. Hogy mi állandóan kitalálunk valamit??? Mindig csak pakolunk, ide-oda....már nem annyira dob fel ez, mint régen.;-)

Sütöttem kenyeret is. Olyan szép lett, megmutatom.
És esik a hó..Én szeretem, de...nem lehetne már tavasz?

ui. Nagyon jól bekuckolták magukat a fiúk!:-) Csenge is élvezte a magaslati levegőt!;-)

8 megjegyzés:

  1. Sok örömöt az új ágyakhoz!
    Ha már bevackoltak az jó. :-)
    Gyönyörű a kenyered!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-)
      És a kenyér nem csak szép lett, hanem kivételesen finom!
      Kíváncsi leszek, hogy alszanak ma a fiúk!;-)

      Törlés
  2. Nálunk a legkisebb fiú volt ilyen "konzervatív" Külön program volt egy új ruhát ráadni. :-)

    Nehéz lehet megállni, nem megenni a friss kenyeret. :-)

    VálaszTörlés
  3. Hát a kenyered tényleg csodás lett, gratulálok:) Sokszor azért nem sütök házi kenyeret, mert abból sokkal többet eszik mindenki, mint a boltiból. Nem tudom, hogy ez máshol is így van-e. Az ágyakat használjátok egészséggel:) Az én legnagyobb fiam is Bence, ő is nehezen viseli a változásokat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én szinte minden nap sütök kenyeret, de ha esetleg valami miatt sietünk és venni kell, van is reklamáció a minőség különbség között!
      Úgy látszik a Bencék már csak ilyenek!:-)

      Törlés
  4. Remélem jót alszanak a fiúk ma az új ágyban.:)
    A kenyér gyönyörű lett!Vágott képed nincs róla?
    Öregtésztával készíted?Receptet lehet kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól aludtak a srácok!:-)Még van egy darabka a kenyérből, majd fotózok. Most ez élesztős lett. Sajnos pontos receptet nem tudok adni, a kenyérsütőben dagasztottam. Víz, pici cukor, só, olaj, kukorica lisztet tettem most bele, meg sima lisztet, élesztő, az nem több mint 2 dkg. Kb a liszt összesen 1 kg volt, ebből jó másfél kilós kenyér lett. Kovászom is van a hűtőben, néha ilyet sütök, néha abból is teszek bele.Venni fogok, nem csak kukorica lisztet, hanem, tönköly, és rozslisztet is. Azt is lehet keverni a sima liszttel.

      Törlés
  5. Nagyon ügyes vagy Anikó!Várom majd a képet!:)

    VálaszTörlés