2012. február 29., szerda

Mai nap..

Nelli kérte tőlem, hogy a kenyeret megvágva is tegyem fel. Eleget teszek a kérésének, bár csalok, mert ez már a mai kenyérkénk, a tegnapinak hűlt helye!;-)

Ma már nyoma sincs a hónak, én tavaszi fáradtságban szenvedek. :-) Komolyan nem lehet egy jó könyvvel, vagy egy jó DVD-vel bevackolni magam, fél napra egyedül a kanapéra?..:-) Nem???? Na akkor dologra fel, vár a konyha, a porszívó..és ma egy kicsit nyűgösebb kisbogár. A nagybogarakról nem is beszélek!:-))))

4 megjegyzés:

  1. Anikó!Nagyon köszi, hogy feltetted a kenyérkét!Gyönyörű a bélzete és a héja is.Én pont így szeretem!:)Ma én is nyügi voltam.Remélem holnap jobb kedvem lesz.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a dicséretet, Nelli!
    Ugye ma már jobb a kedved?

    VálaszTörlés
  3. Anikó, még elevenen él bennem annak az időnek az emléke, amikor egy könyv (pár lapjának) olvasása volt álmaim netovábbja.:-) Most, hogy megtehetem, már nem is olyan érdekes. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez is olyan, míg meg nem kapod, addig érdekes!:-)

      Törlés