2012. február 14., kedd

Mint mindig!:-)

Ma Bálint nap van, és Valentin. Talán iskolás korom végén történt, hogy elkezdték(tük) ünnepelni a Valentin napot. Bevallom, izgatottan vártam én is mindig, kapok e képeslapot. Nem kaptam, majd pár év múlva, Zsolti meglepett egy plüss kutyával, és egy kártyával, amire az volt írva: szeretlek. Nagyon örültem neki.:-)
 Tehát, alapvetően, nagyon kedves gesztusnak tartom, a Valentin napot, ha.....más ilyen ünnepet is ilyen intenzitással élné meg a nép.  Ma ömlik a médiából a Valentin-napi őrület..:-@  Ünnepeljük a szerelmet, én nem ezen akadok ki. Tegnap is ünnepeltem, ma is fogom, holnap is. Hálás vagyok, hogy tudom kivel ünnepelni, ma is,és holnap is.
De nem lesz szívecskés, szívecske...De lesz puszi, ölelés, huncut összenézés...mint mindig.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése