2012. február 24., péntek

Wellness:-)

Kedves kis, és nagy gyerekes Anyukák!:-)

Éreztétek már azt, hogy egy hajmosás, netán szárítás, micsoda wellness kikapcsolódás tud lenni?

Ez jutott előbb az eszembe mikor mostam a hajam. Tegnap legalább 1 millió agysejtem pusztult el migrén közben, amiben legalább öt évet öregedtem.:-( Rég volt ilyen migrénem, kínomban délután ötkor bevettem egy algopyrint. Szopi miatt kerülöm a gyógyszereket,  ez már nem a tűrhető kategória volt. DE, után egy órával már kezdett múlni a fejfájásom, majd mire elaludt Csenge, és elmentünk a Zsoltival, Téglát sétáltatni, teljesen elmúlt a fejfájásom. Ha éltetek át hasonlót, tudjátok, kevés olyan jó dolog van az életben, mint a migrén elmúlása.:-) Már csak arra vártam, lemossam magamról a szenvedést, ma reggel hajat is mostam, szárítottam, és még arra is jutott időm, hogy bekrémezzem az arcomat. ,-)
Mindezt azért írtam le ilyen részletesen, mert komolyan most fiatalodtam vissza az öt évet. 
Wellness ez én mondom, és még ki sem tettem itthonról a lábam. Fodrászhoz is megyek a hétvégén;-))), befestem a hajam!:-))))

2 megjegyzés:

  1. :) Hasonlóan érzem magam egy hajmosás, vagy zuhanyzás után.

    Migrén. Jajjjj. Nekem szerencsére nagyon ritkán fáj a fejem, viszont szülés után volt egy aurás migrénem. Nagyon fájt, és ijesztő is volt. Azóta volt még egyszer, még másnap is ki voltam nyúlva. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Neked sem kell bemutatnom milyen rossz is a migrén.
      Sajnos én gyerekkorom óta küzdök vele...mostanában ritkábban, hála!

      Törlés