2012. február 10., péntek

Érzem én!:-))))

Azért érzem én ennyi év blogolás után, hogy unjátok a nyavajgásom, én is, bevallom. :-))
Így az jutott eszembe az előbb palacsintát sütve. Kinek, milyen, gyerekkori étele van, amit visz tovább a saját családjában?
Nekem több van, most, mivel almás palacsintát sütöttem, eszembe jutott mennyire szerettem ezt az ételt gyerekoromban (is). De ez volt az a fajta palacsinta, amit szigorúan fahéjjas cukorral megszórva, háromba hajtva, kistányéron, villával ettünk. :-) Ezt nem lehetett rohanás, játszás közben. Ebben ez volt a varázslatos.:-)
Van még ilyen sok...Nektek????Írjátok meg ha van! Köszi!:-))

8 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!Nagyon sok ilyen étel van.:)
    De jóóóó, hogy ezt eszembe juttattad!
    Palacsintát mi szoktunk olyat csinálni, hogy a porcukrot citromlével összekeverni és ezzel kenni meg a palacsintát.Aztán volt a szilvás gombóc.Azt nagyon szerettem még hidegen is.Aztán amit még nagyon szerettem a meggyet, kenyérrel, a meggyfa alatt ülve.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire örülök, hogy írtál Nelli!:-) Eszembe jutattad mikor, én is a meggyet ettem a fa alatt, kiválogatva a nagy szeműt, a bordót, az édeset...és mekkorát tudok köpni meggymagot.:-)))
      Vagy ilyen dolog nálunk a csokis tejföl a túrógombócra, a kapros túrós lepényre..

      Törlés
  2. Visszajöttem!:)Az első mondatra elfelejtettem reagálni!:)Dehogy unjuk a nyavalygást!Nekünk is vannak rosszabb és jobb napjaink!:)Gyere nyavalyogjunk együtt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te sosem nyavalyogsz Nelli, jó példa vagy előttem. Köszi!:-)

      Törlés
  3. Szia Anikó!
    A Te blogod nem kifejezetten az ételekről szól, hanem a családotokról. ez hosszas elmélkedést is jelent. Tehát nem nyavalygás amit leírsz.
    Gyerekkor kedvence, amit hoztam magammal mi más lehetne, mint a papazsíroskenyér??? :))))
    Igaz, ezt más annyira nem szereti, de én akkor is imádom, és eszem folyamatosan :))
    A többin még agyalok, és majd írok :)

    Puszi
    Hugi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Hugi amit írtál, nagyon jólesett!:-)
      És szinte biztos voltam benne, hogy neked ez a kedvenced!:-)
      Várom a többit is!

      Törlés
  4. Nyami-nyami amit leírtál hát igen a finom almás palacsinta :-) Csokis tejföl a kedvencem a túrógombócon, ja meg a 2× átsütött túrós palacsinta tejföllel leöntve :-) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, nekünk nem nehéz ugyanazt szeretnünk!:-))))

      Törlés