2012. február 13., hétfő

Hétvége!

Megvolt a hétvége. Bárhogy is szeretnék ideülni mesélni, mi történt velünk, nincs időm erre, és talán sajnálom az időt is rá.
De jó volt! Tegnap szánkózni voltunk Vettünk a fiúknak bobot. Nagyon örültek neki, és barátainkkal elmentünk nem olyan messzire, szánkózni. Jól felöltöztettem Csengét, rétegesen, de mégis tudjon mozogni benne. Szegénykém, így is a táv felénél, elkezdett fázni. Először azt hittem álmos, mert az éjjel nem úgy sikerült ahogy mostanában szokott, lévén kibújt a 7. foga.Sírt, csak sírt szegénykém, sem a szánkóban nem volt jó, sem ölben. Hazajöttünk is levettem a kis csizmát  róla, jéghideg volt a lába. Meg a keze is. Szegénykém, nem csoda, hogy sírt!:-( Remélem nem fázott meg! Többieknek szinte melegük volt, nekem is, annyira jólesett a napsütésben a mozgás, de ugye Csenge még nem tud rohangálni a hóban, főleg így felöltözve. Na de majd jövőre.:-)

Megrendeltük a gyerekeknek a galéria ágyat, végre rendesen elférnek majd a szobában. Nagyon várom már, hogy meglegyen. No, addig a matracot is meg kell nézni...Na de majd szépen apránként!
Teszek fel fényképet az 1 éves Kata babáról is, és a hétvégén sütött almás pitéről is.

4 megjegyzés:

  1. Ma mi is voltunk nagyot sétálni a hóba a Dunánál, megnéztük hogy zajlik ! Nagyon édesek a csajszik együtt ! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Aranyosak a lányok nagyon!A fiúk biztos élvezték a bobozást.
    Anikó!Ne sajnáld az időt az írásra, mert én nagyon várom mindig, hogy írj!:)
    Remélem Csenge nem lett beteg!
    Akkor nálatok is ágy vásárlás van.Mi is ágyat veszünk Bazsinak a matrac már megjött.Hiába!A régit már kinőtte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csenge nem beteg eddig még..Köszi Nelli!:-)
      Nőnek ezek a gyerekek, nagyon!:-)
      Írok én, csak hétvégén nagyon megy az idő..:-)

      Törlés