2012. február 1., szerda

Kolbászos tekercs.

Vivi kérésére, beírom a kolbászos tekercs álaanikó receptjét!:-)))

60 dkg liszt, 2 dkg élesztő, 2 dl tej, só, pici cukor (élesztő miatt), és olyan 1 dl olaj. Ez most kenyérsütőben dagasztódott. Ha kemény a tészta mehet bele még tej, vagy víz.
Kinyújtom kb ujjnyira, majd vékonyan megkentem tormával, rátettem vékonyan húsos szalonnát. Rádobáltam a kolbászkarikákat, a kockára vágott hagymát. Feltekertem, két ujjnyira felvágtam, be a tepsibe. Majd kicsit állni hagytam, megpúpoztam reszelt sajttal, és be a forró sütőbe. Pirosra sütjük.

Senki nem találta meg Csengét???:-))))))

4 megjegyzés:

  1. Köszönjük a csigusz recit!:-)De én megtaláltam!Középen mosolyog Csenge Baba!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy megtaláltad Te is Nelli, Csengét!:-)))

      Törlés
  2. De aranyos vagy, nagyon köszi a receptet :))), kipróbálom mindenképpen!!! Csengét pedig, jó, hogy megtaláltad és nem vártál rám:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen a receptet!:-)) Sokáig keresgéltem, de megtaláltam Csengét!:-)))

      Törlés