2014. április 29., kedd

Ha lenne...

Mondjuk, ha lenne fb. oldalam, ami nincs, és olyan lennék, aki kiposztol mindent, és képeket is rak fel, több lenne a mosolygós kép, mint a nyafkás.
Mert ahogy Drága SW írta nekem nemrégen, több a napos kép, mint a borús, az ember életében. És a napos sem világítana annyira, ha nem lenne mögötte a borús, sötét kép. Igen valahogy így működünk mi emberek, én mindenképp.  Lehet, hogy mire leeresztek, ülök ide, és fáradt vagyok, és nyafka, de higgyétek el, nevetek is nap, mint nap.

3 megjegyzés:

  1. Tudjuk! De nyavajogni is kell, amikor kell.

    VálaszTörlés
  2. :) ez egy szeretem-poszt volt. Egyébként azon gondolkodtam, hogy neked is hullámoznak rendesen a szomorú-vidám bejegyzéseid - dehát ez velejárója annak, ha valami baj van valahol, ha valami megoldatlan..... remélem, hogy mihamarabb megoldódik, aminek meg kell oldódnia!

    VálaszTörlés