2014. április 24., csütörtök

Ja kérem...:-)

:-) Szegény kamaszodó fiamat is kínozom mostanában.:-) Hol van már a babaillata? 43-as cipőt hord, nagyobb, mint én vagyok, (jó engem, nem nehéz lehagyni), és még a hangját sem tudja mindig szabályozni.:-) De jókat derülünk együtt rajta. :-)
Tegnap foci edzésről hazajött, és mentünk fogszabályzásra, micsoda khmmm"bukéja" volt.Kértem használjon valami dezodort. Nem szereti, zavarják a illatok.(ez az oxigénhiány miatt alakult ki), csak a saját szaga nem zavarja..:-))) Annyira bírom, ha kérek ilyet és mondja, jóvananyaaaaaaa.....:-DDDÉs az a hangsúly!:-)
Kezdenek zajlani az események, most itt van valami program, most ott...győzzem követni. Így lesz ez most az év végéig.

Olyan szép idő van kint, legyen is...már alig vártam.:-)
Mai biggyesztés milánói makaróni. És fonott kalácsot is sütök, nagyon ízlett a fiúknak a húsvéti kalács.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése