2014. április 27., vasárnap

Süt a nap!

Milyen szép reggelre keltünk. Süt a nap, picit fúj a szél, de nem hideg. Fiúk pecáznak, Csenge már fest az asztalánál, mosógép már dolgozik.:-) Jó nap lesz ma, megyünk a barátainkhoz. Nem is tudom mikor találkoztunk. Bográcsolni fogunk. Én nem fogok panaszkodni, csak élvezem a társaságot.
Finom karamellás szeletet sütöttem tegnap, meg túrós pitét is sütöttem, de kihagytam a tésztájából a sütőport. Így eléggé szalonnás kemény lett a tésztája. Pedig finom, már csak negyed tepsi van meg belőle, peca közben minden finom.:-DDD
Különben, azért történt a sütőpor kihagyása, mert míg Csenge gyúrta a tésztát, és próbáltam Mesit rávenni  a fizika példa, előttem való megoldására, majd közben Dávid folyamatosan mondta a föcit, Bence csak le föl járt, és kintről a folyamatos fűnyíró zaja hallatszott..:-) Igen kicsit olyan olasz család filing volt...mostanában mindig.:-) Na igen, és ebben én vagyok a Mammmmmmaaaaaa:-DDDD

( ja bocs, de most is, pedig csak egy gyerek van itt...kéééééééééééééééészisvagyokkkkkkkkkkkkkkkk)

Van előnye is a tegnapi zsizsegésnek, és a szalonnás tésztájú sütinek, ma nem kell nyúzni őket a tanulással. Nem kell sütnöm, főznöm sem kell...és jövőhéten 3 munkanap lesz. És már itt van a május. Az én hónapom. Meg Zsoltié...Pont két hétig, még harmincas vagyok....:-DDD Juhéjjjjj!

Legyen nektek is szép vasárnapotok!

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Bizony bizony!!!! Jó, aki még csak a húszas éveiben van..:-DDDD

      Törlés
  2. Örülök,hogy jobb a kedved!!!!! Ó,mi is olaszos család vagyunk,illetve már csak ,ha hazajönnek.
    Szeretem a humorodat Mammaaaaaa!

    VálaszTörlés
  3. :) Látod, így kell ezt csinálni.
    Szép hetet! És boldogságot a ti hónapotokban is.

    VálaszTörlés
  4. Fogtak is valamit? Szép hetet, napokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. két valamit..:-) De nem hozták haza.:-) Neked is Józsi!

      Törlés
  5. A karamellás süti receptjét megkaphatom Anikó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nelli! Ezt csináltam:http://gergelyne.blogspot.hu/2012/03/karamell-szelet.html

      Törlés