2014. április 29., kedd

soroljam..:-)

Ideteszem, odateszem, felszedem, bepakolom, kiveszem, kiterítem, leszedem, kivasalom, elrakodom, összeszedem, kidobom, lerakom...soroljam????:-)
A zsebem tele van fecni darabokkal, kis söprű, lapát állandó készenlétben, porszívó napi használatban, de csak akkor van rend, ha lefekvés előtt összetakarítok, és lefekszünk aludni. Állandóan vasalok, törölgetek, ha nem a fürdőt, akkor a konyhát.

És, ami a legnagyobb dilemma...kezembe kerül valami, az szemét, vagy, egy nagyon fontos "kütyü".:-)
És, ha kidobom, tuti az kell a legjobban.:-D
És, mindig pakolok, most egy régi vitrint rakattam be a Zsoltival a spejzba. Ez azt jelentette pakolnom kellett előbb ki belőle. Hatan vagyunk, minimum fejenként 3 pár cipő, az 18 pár cipő, az 36 db cipő!:-O És a gumicsizma? Foci cipő? Papucs? Számoljam????:-D Mindegy, utálom a cipőket.:-(

Tegnap este ültem a kanapén, nézem a tévét(csak kapcsolgattam), nyuszimuszi hozzám ugrik, nagy viháncolás után, befészkeli magát az ölembe, és elaludt. Vártam mikor kezd el dorombolni..:-))) Édes volt nagyon, ahogy nézett azokkal a nagy szemeivel.:-)

Mai biggyesztés, zöldbab főzelék, és megint kakaós kalács. Kakaós kalácsból már nem sok van.:-)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Húú cipõ ügy nàlunk detto!
    Mi mondjuk, "csak" 5-en vagyunk.
    Ebbõl 4 gyerek.
    Apa àllandòan ezen van kiakadva, hogy a folyosòn nem fér el a cipõktõl.
    Persze van cipõsszekrényünk, de minek ?
    Mondjuk tele van, de olyannal ami màr kicsi, vagy nem jò. Hasznàlhatatlanokkal. És nincs benne hely a jònak.
    akkor ugye nekem a tànc cipõim a balett cipõim, amit termeszetesen mindig edzésre indulàs elõtt 1 percel keresek. És ehhez ugye ki "kell" dobàlni a többit a helyérõl.
    Szòval nàlunk a cipõ-ügy, központi kérdés !

    Lili :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lili drága, ki kell dobni a cipőket, csak a balettcipőt NEM!!!:-) Milyen táncot tanulsz?

      Törlés
    2. Tàrsastànc(versenytànc), és ehhez kell balettra jàrni :)

      Törlés
  2. Kérlek, kérlek ne panaszkodj, hiszen gondolom Te is akartad a nagy-családot!! Ami ilyen és ehhez hasonló dolgokkal jár.
    Ja vagy anno csak a "mázzal körített" család lebegett a szemed előtt?, na akkor ez szívás!
    Tudom ne olvassam a blogodat, de a megbántás érzése helyett, inkább rázd össze magadat, és élvezd az életet, amit Te is teremtettél magadnak, mert ha nem eképpen teszed, akkor nemsokára egy nagyon megkeseredett emberke leszel.
    Bocs, nem bántani akarlak, csak felrázni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élvezem az 36db cipőt, a pakolást..mindent! Irónia...tudod, az van! hagy jöjjek panaszkodni, tudod, a mindennapok nem "mázzal körítettek" .
      "Szívás" akkor Te nem az én korosztályom vagy. Ez van, én ilyen vagyok! Írtam a nyuszikát is..az nem is volt panasz!
      Jó, de akkor is utálom a sok cipőt!!!:-)))))Ez van, ez az én panasz terem...

      Törlés
  3. Ne is mondd! sokszor az az érzésem, hogy egész nap csak pakolok, rendezek, takaritok - ezt nem is lehet elviselni másképp, csak ha leirod - igy elszáll a gőze, kimegy a feszültség. Én is igy szoktam ! :-)

    VálaszTörlés