2014. április 4., péntek

Még nem mosolygós...

Mivel ma többször hallottam legkisebbünktől, hogy ;-anya, mérges vagy? Így azt gondolom, nem vidámkodtam a mai napot sem el...Olyan bevásárlós, főzős, sütős, rohangálós nap volt!

Nincsenek véletlenek. Délután újabb rohanás volt. Nem sokat voltam, voltunk el, másfél órát kb.
Olyan rosszul voltam, de Bence is. Bence kapott egy kakaós csigát, pedig indulás előtt evett, jobban lett. Én nagyon szomjas voltam. Haza jöttünk öt perc alatt sem, megittam 1 liter vizet. Annyira jólesett. És olyan negyed óra múlva kitisztult a fejem, és semmi gyógyszert nem vettem be, nagyon jó volt. De ez nem mindig válik be...
És a véletlenek...nincsenek, utána olvasom Móni írta, a víz ivás és a fejfájás összefüggését! Köszi!:-) Igen, állítom jó, ha nem is mindig ,de hatásos. :-) Régebben Heninél olvastam, és akkor nagyon figyeltem rá, sokat ittam, újra bevezetem ezt a jó szokást...kell egy kis átmosás a szervezetnek.:-)
Előkészültem holnapra, félek is tőle, ha nagyon vágyom rá, sosem sikerül jól...de majd meglátjuk, csináltam holnap ebédre rakott kelt, és kakaós lepényt sütöttünk Csengével, és megyünk kirándulni, nem mondanak fergeteges jó időt, de hideg talán nem lesz...

Legyen nektek is szép hétvégétek!
Semmi politika, de azért vasárnap, menjetek el szavazni.:-))

2 megjegyzés:

  1. Megyünk szavazni....) Életünkhöz tartozik...
    Fáj a fejem, eléggé....Iszom vízet is, most ez nem olyan elmenős fájás....Na,majd jobb lesz.Viszont takarítottam végre olyan helyiségben,ahol már 1 hete is terveztem.:)Ez jó érzés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma meg pihenj Mamka! Remélem elmúlt a fejfájásod...

      Törlés