2014. április 25., péntek

Ma!

Ma is felkelt a nap. Ma is kaptam már, anya szeretlek nagyon-t, a legkisebbtől. Ma is főznöm kell, krumplis tészta lesz. Ma is megy a mosógép, ágyneműt húztam. Ma sem lesz másképp, mint tegnap. De másképp van ma, esik az eső. Nem baj, essen..és akkor mi van ha esik? Semmi, jót tesz a növényeknek. Nekik jót..

Na persze, kinek mi a jó? Nekem mi a jó? Na, azt nem lehet.. Nem baj, majd talán jó lesz nekem is valamikor. .Vagy nem, mindenkinek nem lehet jó. És különben is, sokkal jobb nekem ma, mint az ugyanennyi éves nőnek, 100 éve. Neki akkor úgy volt jó. Relatív, kinek mi a jó.

Szeretnék 10 évvel fiatalabb lenni, de akkor nem lenne még Csenge. Szeretnék 10 évvel idősebb lenni, de akkor már...semmi sem jó?

De jó, jónak kell lenni, mert nem lehet keserűen élni. Minden reggel felkel a nap...
orgona(kép:internet)

16 megjegyzés:

  1. A 100 évvel ezelőtti hasonlat nagyon jó! - és tudod, csak egészség legyen:)

    VálaszTörlés
  2. Jó neked, mert Csenge nagyon szeret, és a többiek is, csak kamaszként nem annyira könnyű ezt kimondani.
    Jó neked, mert krumplis tészta lesz az ebéd (én imádom, a kedvencem, és most csorog a nyálam :D).
    Jó neked, mert jó vagy.
    Tovább is van, mondjam még? :)
    ((()))

    VálaszTörlés
  3. Úgy szeretnék valamit mondani, ami segít, de nekem nincs tapasztalatom. Azért azt leírom, hátha segít, hogy nálunk, ahol egy árva kamasz sincs, volt olyan nap a múlt héten, hogy megvártam míg Feri hazaér. Szépen felöltöztem és leléptem. Annyira besokalltam. Pedig itt a kert, a ház, és egy fia kamasz sincs. Tudom, ettől neked nem lett jobb, de talán nem érzed magad annyira rosszul, ha látod, hogy másnak sem mindig sétagalopp, csak épp ez nem vág bele a naplójának témájába. Ja, igen. Két túrórudi és más kertek bámulása egy óra alatt helyre tett. Lopj időt magadnak! Saját örömödnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is ezek a pár percek tartanak életben.:-)

      Törlés
  4. Anikó, tudom ez sem segít de érdemes rajta elmélázni.

    "Ne fájjon a szíved azért, ami elmúlt! Ami fontos volt belőle, az már benned van, az már te vagy. S ha ott maradsz a romok között, ugyan hova épülhet mindaz, ami még előtted van." Popper Péter"

    Szeretettel ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire köszönöm Márti ezeket a szavakat!((())) Én is ölellek!

      Törlés
  5. Nem tudom a kamaszok a probléma, vagy akármi más, vagy minden együtt, de egy icipicit állj meg, és csak nézz ki magadból, időnként segít.
    (Én egy 25 és 21 éves már nem kamasz hozzátartozójaként azt gondolom, éreztem már hasonlót, kitartás!!!)
    Boszi

    VálaszTörlés
  6. 365 napból áll az év. Ha ragyogó sárgával bejelölnéd a jó napokat, feketével a rosszakat, szerintem még mindig fénylő sárgán virítana a naptárad. Ez a lényeg.
    Mási dolog- a fekete nélkül a sárga se tündökölhetne annyira. Kell a fénynek, a ragyogásnak az árnyék is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak most egy olyan féléve, borult kicsit az egyensúly....
      Utolsó mondatod milyen igaz!!!!!

      Törlés
  7. Megértelek...Még érzem a pórusaimban....Írtam.

    VálaszTörlés
  8. Anikó, találsz nálam egy könyvajánlót. Szerintem neked is tetszene, ha még keresel olvasnivalót. Van a történetnek egy olyan szereplője és vonala, amely nagyon közeli hozzád. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néztem, megrendelem...már várom. Most vettem tegnap egy másik könyvet, Tű, fonal, Róma Eddig tetszik!

      Törlés