2011. november 10., csütörtök

Csak egy csütörtök!:-)

Miért nem inkább péntek. Szerintem a hét legrosszabb napja ez, nem a hétfő...

Nem akarom elkiabálni, de alakul az éjszaka. Olyan aranyos ahogy visszafektetem, megsimizem Csenge kisbuksiját és vissza alszik. Három óra körül szoktam egyszer kivenni szopizni, de szerintem ha nem tenném sem lenne nagy baj, de az még kell az én megnyugtatásom miatt! Mondtam ma Zsoltinak, nem lesz ez mindig így, tudom.De haladunk.:-)

Ma borsólevest főztem, és túrós buktát mellé. Kimarad a tojás a tésztából, de így is nagyon finom lett. Ja és hiába csomózom én meg a sarkokat, mindig szétbomlik. Mondtam Zsoltinak, ha akarnám sem sikerülne így! :-) De finom lett és ez a lényeg, most pont illik a kapucsínomhoz.,-)

Csend van, Csenge még a délutáni szunyát nyomja, Fiúk, huss, az előbb elszeleltek a patakra játszani, Mesi még kézin van.Bence már túl van az "anyát bosszantsam fel" esszéjén...hú, utána olyan szarul érzem magam..Mert nem halk hangnemben kell vele néha beszélnem, hogy eljusson az agyáig amit kérek. Most éppen a matek...Persze utána csinálja, de addig míg idáig eljutunk, komolyan elgondolkozok, hol rontottam el???
Tegnap nem volt víz, valahol komoly csőtörés volt, este hétre megjött, de mintha sarat öntenék olyan víz folyt
a csapból, abban aztán nem lehetett fürödni, volt egy kis jelenet Mesi részéről, most akkor hol fogok fürödni??? Jaj, nekem!!!
Mondtam Neki, a patakon!,-) Persze azért milyen természetesnek vesszük, hogy folyik a víz a csapból, van áram, és gáz és már idesorolhatjuk a netet is.. Ha valamelyik nincs, teljesen kétségbeesünk. Persze mérges voltam én is, hogy nem tudom beindítani a mosógépet, mosogatógépet, kézzel sem tudok mosogatni...inkább a wc használat gondolkodtatott el;-), de azért tudtam, hogy előbb utóbb lesz megint. Mi lenne ha nem lenne????Az biztos át kellene jócskán variálni az életünket.
Fene a nagy civilizációt.....:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése