2011. november 11., péntek

nyomi:-(

Péntek, mit is írjak? Én balga, este a hűtőből ittam a löttyöt, (kristálygombából limonádé) és újra fáj a torkom:-((Rá is nyomja a mai napra a hangulatomat. Pedig örülnöm kellene, mert Bencének a matek dolgozata hármas lett,  előző este lyukas garast sem adtam volna érte, hogy hármas lesz. Megdicsértem, mert azért nem olyan rossz ez ám, nála.
Legszívesebben bebújnék egy forró tea társaságában, a pléd alá, és egy jó könyvet, vagy egy jó filmet néznék...na ja, álmodik a nyomor!:-) De ma délután nem viszem túlzásban a dolgokat!
Csenge még mindig nagyon ügyeske éjjel, és annyira muris mikor egyszerre nézünk farkasszemet éjjel. Azután mind a ketten lehajtjuk a fejünket.:-))) Édes, na!:-)))

Holnap le kellene mennem a piacra, mert majdnem elfogyott a pirospaprika, remélem már van a piacon. Most fogyott el a tavalyi. Kellene kolbász is, meg zöldség...ez az..

Olyan nyomi vagyok, jön a tél!

1 megjegyzés: