2011. november 30., szerda

Matrica!:-)))

Nekem nem volt még egy ilyen matricám!:-)
Komolyan olyan aranyos, édes, illatos kisbabám mikor hozzám bújik. Imádom!
No, de délre ebéd kell, jönnek az éhes tesók, mosni mindennap kell, ma már azzal előnybe vagyok, pakolgatja Csenge a mosott ruhákat közben míg teregetek. Na de, míg főzök, minden cselt be kell vetnem mire végzek. A többi házimunkáról nem is tudok beszélni..rohanva csinálom mikor éppen elvan, különben állandóan a sarkamba, de az még semmi, állandóan az ölembe. Közben persze "alkotnék" karácsonyra, na ezt olyan sérelemmel viseli Csenge, mintha soha többé, nem bújhatna az ölembe. Ha ott ülök a kockáival, semmi gond, csak csinálni ne keljen semmit. Ma háromszor felriadt a délutáni altatásból, de olyan riadtan nézett rám, mintha nagyon nagy baj történne vele míg elmegyek az ágy mellől. Szóval, nagy az anyafüggőség. Nem mondom, hogy nem esik jól, csak éppen cseppet fárasztó!
De nem azért írom, hogy mert ez teher, nem teher..fáradt vagyok de nem bánom!:-)

Mert éppen tegnap említettem Zsoltinak, nemsokára itt van a szülinapja. Bennem meg egy pici szomorúság van, nem lesz többé olyan pici baba, Csenge. Persze várom már milyen lesz nagyobb korában is. Meg persze most a legjobb...:-) Csak ne rohanna így az idő.....

2 megjegyzés:

  1. Valaki alig több, mint egy éve azt mondta nekem, élvezzek ki minden pillanatot. Hát Tedd ezt te is. A matricád mindig matrica marad, csak mindig másként...

    VálaszTörlés
  2. Én nem panaszkodtam, hanem élvezem! Nekem nem teher, sőt, alig vártam! Csak mellette ott van a háztartás, + három nagy gyerek, és egy férj, magam már nem is számítok...Élvezem, csak fáradt vagyok. Talán ennyi nekem is jár!:-)))))

    VálaszTörlés