2011. november 22., kedd

Sötét!:-(

No, mégis ideültem. Az a baj, hogy ma már nagyon befolyásolja a hangulatomat ez a sötét, szmogos, hideg!:-(
Pedig a hétvége, jó hangulatú volt. Fiúkkal főztem, és csak ettünk, csak ettünk. Ja hogy mit főztünk? Marhacsontból húslevest, leveles tésztába göngyölt, aszalt paradicsommal töltött pulykamellet sütöttünk, mellé, füstölt sajtos krumplipüré volt. Sütinek, tökös-mákos rétes, és túrós rétes. Ez szombaton volt a süti,  vasárnap az új pitesütő tálamban sütöttünk toszkánai csokitortát. Na ezért írtam, hogy csak ettünk csak ettünk:-)))

Tegnap elmentünk kicsit vásárolni...jaj, nekem! Ajándék?...Semmi, ötlet?.... Semmi!:-(
Éjjel Csenge olyan volt, pontosan négy órán át mint a ringlispir(hogy, kell ezt írni?:-O)Nem sírt, de állandóan mászkált az ágyában. Én meg nem mertem elaludni, mert takargattam őt!:-(


Náthásnak, még náthás vagyok, nem is tudom eldönteni, hogy azért fáj e a fejem ma? Vagy másért? :-(
Így nem lett nagy blogbejegyzés, nézzétek el nekem..:-)))

2 megjegyzés: