2011. november 27., vasárnap

Vasárnap

Reggel írtam egy hosszú bejegyzést, majd mikor majdnem végeztem, Csenge a szék alatt megközelítette a számítógépet, majd laza virsli ujjacskáival kinyomta azt! Jót nevettem, majd kikapcsoltam a monitort is.:-) Mert ugye nincsenek véletlenek, Csenge nem akarta, hogy itt üljek, hanem inkább vele foglalkozzam, vagy inkább a vasárnapi ebéddel. Ami kacsaszárnytőből húsleves lett és csülök pékné módra. Tegnapról maradt töpörtyűs pogi. Jót is evett belőle a kis drágám. :-) Ma kérdeztem Tőle reggel, mikor megint zokni nélkül találtam, hova rakjuk a zoknit a fülünkre? Majd rám néz, huncutul mosolyog, majd megrázza a fejét, hogy nem!!!! Majd megzabáltam, annyira aranyos.
Sok minden történt a hétvégén, de semmi olyan ami leírásra érdemes. Ez is fejlődés...nem zavarnak olyan dolgok amik régen igen..ez jó!!:-) Nagyon!!!
A család fogaskereke, most két hete nagyon olajozottan működik. De, dolgozunk is rajta!

Persze, mielőtt azt hinnétek elfelejtettem ma milyen VASÁRNAP van, nem, nem felejtettem el. Ebédnél meggyújtottuk az első gyertyát az adventi koszorún. Állítom, az utóbbi évek legjobb adventi koszorúját készítették el Zsoltiék, Mesivel. Holnap lesznek képek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése