2013. augusztus 13., kedd

Aki ismer....

....,persze közelről, nem vagyok az a nyalom, falom típusú ember. Persze akit szeretek megölelem, simogatom, de nem "unásig".:-))) Így furcsa nekem, éreznem, látnom, minden pillanatban 32 hónapja, a kis "szeretetgombócomat". Nagyon anyás, nem is tudom leírni, mennyire.
Elég, ha azt írom, hogy ma reggel alig láttam ki a fejemből, mikor éreztem, hogy matat a lábamnál, majd felkúszik kettőnk között, átöleli a fejemet, és mondja: anya szejetlek nagyon! Kell ennél jobbra ébredni (még ha gyötör a migrén, a csudába is...:-@)? És ezt napjában minimum 10 megkapom, a szejetlek nagyon...szavakat! Csodálatos! Többiek is mondják, na jó a fiúk nem annyira, Mesi néha, néha...mert nálunk nem mondjuk, még Zsoltival sem, percenként. Úgyhogy, nézek nagyokat mikor megkapom Csengétől, csak úgy spontán. :-)
Fél éve kb ,hogy nem szopik. Egyik nap öltözök előtte fel reggel, majd bújik olyan kis aranyosan, és mondja, anya szomjas vagyok....majd úgy csinál a szájával mintha cicizne...majd meg ettem.:-)))
Ez az anya imádat azért is furcsa, mert a többiek, nagyon hamar apásak lettek, Csenge, Zsoltival más kapcsolatban van, szeretik egymást, de ha baj van, csak én vagyok a jó, én puszilhatom meg a bibit. Ja és állandóan szagol, mintha mélyeket akarna szívni az anya illatból, és ölembe, és csak úgy jó. Mit ne mondjak nem esik nehezemre ez. Bár bevallom, néha fáradt vagyok és önző, és jólesne, egy kicsi csend, és egyedüllét....meghát a nagyok is ott vannak. Imádom őket is, de mikor nőttek meg ekkorára??????:-O

Várom a holnapi "hideget", fázni szeretnék kicsit. :-))) Ja és a migrén foghatná a sátor fáját végleg, és helyébe jöjjön a türelem. Zsolti elkezdte leszedni a hálónkban a tapétát....ajajajajaj..:-D
Biggyesztés: töltött paprika

3 megjegyzés:

  1. Eszter is sokszor mondja naponta, hogy szeret ♥
    Csenge egy igazi kis tünemény! Emlékszel, mennyi játékot hozott nekem, mikor ott voltunk? Kedves kis angyalka :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ez tudod milyen nagy szó nála? Nem sok embernek vitte oda a játékát eddig, ezt nővérem is tanusítja, a sógornőmet meg úgy kerüli. Veled meg most találkozott először és vitte a játékokat oda. Mert tudja mennyi szív lakozik benned!:-)

      És majd mikor neked is ketten mondják majd, szeretlek!:-)))

      Törlés
  2. Gyors jobbulást:) Flóra engem is szeret nagyon, de már van, hogy nem vagyok a barátja ... :) Ha ovis lesz Csenge, lehet, hogy majd te is így jársz :D

    VálaszTörlés