2013. augusztus 6., kedd

Mennek...

......, a napok. Már a sulicuccokat néztük, vettük meg. Nem kapkodok mint eddig, és nem is próbálom az egész éves mennyiséget, három gyereknek megvenni, lehetetlen. Már októberben kell valami, azután folyamatosan. Vettem füzeteket, és hálás vagyok, hogy csak Mesinek vannak "igényei" mindenféle kinézetű füzetekre, fiúknak megfelel az általam választott "süni" füzet.:-))))

Tegnap itt voltak Nővéremék. Kata olyan kis életrevaló kiscsaj. Csengével olyanok mint az igazi uncsitesók, állandóan veszekednek, de után meg puszilgatják egymást. Olyan jót medencéztek, élmény volt nézni őket. Mi meg jót beszélgettünk Krisztivel.

Feladom, megyek gyógyszert keresni. Éjjel is fájt a fejem, most azt hittem jobb lesz a kávétól, fenét..:-( Csak még postára kell mennem, boltba, de elvileg segítenek pizzát csinálni a gyerekek ebédre, így lazíthatok ma!:-)

6 megjegyzés:

  1. A reklám újságokat nézve mondtam éppen hogy szegény gyerekeket már sokkolják, vagy inkább a szülőket? Már nyomják a suli cuccokat.Azért jó a két kicsinek van kivel ellenkezni aztán kibékülni.Sajnállak hogy fejfájós vagy, a lányomnak szoktam mondani mikor neki is fáj a feje hogy Te is panaszkodtál,migrénes szegénykém és képzeld most utolsó hónapos terhes annyit izgulok érte a hétvégén is nagyon szenvedett. Ilyen fejfájós állapotában ha rájön a szülés ereje nem lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbulást a lányodnak. Akkor ott, megjön az erő...hű de izgalmas, már csak egy hónap és két unokád lesz!:-)

      Törlés
  2. Nekem tegnap és szombaton fájt a fejem...együttérzek.

    VálaszTörlés
  3. De ügyesek vagytok, hogy már bevásároltatok. Én ebben a melegben nem, mert még valamit kifelejtenék, majd jövő héten. Fejügyileg jobbulást!!! És használd ki, ha tudsz pihenni!!! Ebédre ott vagyunk... :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fincsi volt az ebéd, ügyesek voltak a srácok!
      Én mindig lehagyok valamit, de nem annyira izgat a dolog, majd beszerezzük apránként.:-)

      Törlés