2013. augusztus 16., péntek

Valamit ki kell találnom!

Mert bogarat ültettem a fejembe, és Ti is Kedves olvasóim rátettetek erre egy lapáttal!(köszönöm):-)

Meg kellene valósítani magam ebben a dologban. Bár olvasom a blogok ideje lejárt, mert most mindenki a fb, vagy a Twitteren lóg. Én nem, de ez ugye nem jelenti azt, hogy nem vagyok alku képes, majd... most még az is nagy kihívást jelentene nekem, ha új blogom lenne, és oda sűríteném a gondolataimat. Mert akkor valamelyikre kevesebb idő lenne. Persze szerintem ennek van a értelme.Mármint az új blognak...na agyalok tovább, az unatkozó háziasszonyoknak ez a sorsa.:-)))
Meg a lecsó eltevés télire:-)))

2 megjegyzés:

  1. Laaatom....keszul a "mikiskonyhank"- kitartast hozza, turelmet, nyugalmat, en varom, kivancsian.Olellek ismeretlenul is, Tunde

    VálaszTörlés