2013. augusztus 30., péntek

Nem tudom...

..., csak az vigasztal, hogy a gyerekek várják  a sulit! Tegnap volt  az év nyitó, a fiúknak. Már itt is furcsa, hogy Mesiek külön van. Életemben először nem mentem el rá. Megfogadtam tavaly már ezt, hogy idén tuti nem megyek. Persze sok változás lesz idén, de majd megtudom időben őket, ezen már nem parázok, pedig régen, nem ez volt a jellemző. Szóval a gyerekek várják a sulit. Hatkor kezdődött, már fél ötkor zuhanyoztak a fiúk, és ötkor már harci díszben feszengtek, a leszakadó eget fürkészve, mikor indulhatnak, persze tisztában vagyok azzal, nem a tanulás miatt lelkesek!;-) Hiányoznak nekik a barátok, osztály társak. És igen, nem csalódtam, kértem őket a tankönyv osztás időpontját jegyezzék meg. Ketten, három különböző időponttal jöttek haza, egyik sem egyforma...tudtam így lesz. Hiszen "csak" hatodikosok, hetedikesek lesznek, tényleg nagy feladat kértem!:-))))))
Mesinek ma lesz ötkor, furcsa csak a kilencedikeseknek lesz, kérdeztem Mesit menjek én is, azt mondta nem kell....hát jó!
Még az a szerencse a legkisebbünk nem intézményesedik egy évig, valakinek még szüksége van RÁM!:-))))

2 megjegyzés:

  1. Nah Én éppen ezért érzem azt,hogy "logók" a levegőbe,mert a legkisebb sem lesz már itthon....:S

    VálaszTörlés
  2. A többieknek is szüksége van Rád, csak már másként.
    Bori is várja az ovit, számolja a napokat, én pedig biztos vagyok benne, hogy amikor ott állunk majd hétfő reggel az ovibuszra várva, lesz pityergés...

    VálaszTörlés