2013. augusztus 19., hétfő

Festés után....

.....csak a takarítás nehezebb!:-( Főleg ha átrendezzük a szobát, és  sok mütyür nem fér el, és nem tudod hova tenni.:-( miért nincs lomtalanítás??? Szerintem a legkisebb falukban is van, csak itt nincs. Jó beviheted a szemét telepre, de az olyan macera, pedig más nincs...

Na de ennyit a füstölgésből, gyönyörű lett a szoba, kicsit üres még, mert Csenge ágya hiányzik még, pedig nagyon jó kis sarkot csináltunk neki, már képzeletben berendeztem, csak hát, nem olyan könnyű gyerek ágyat venni, ami elférne és tetszik vagy nincs, vagy aranyárban van...Majd lesz fénykép, ha Csenge birodalma is meglesz.:-)

Fiúk a jól megérdemelt pecázásukat töltik, míg én itt vagyok.:-)
Ma oldalast sütök, és paradicsom leves lesz Bence kérésére....

6 megjegyzés:

  1. Mi mindig a Vatereán vagy a jófogás.hu- keresünk, jókat lehet találni, s olcsót is. Vegyél kis dobozokat, akár papírból, sokat elnyelnek, s lehetnek kincses ládikók. Együtt díszíthetitek is őket, persze egy kibicnek könnyű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen dobozok kellenek..:-)

      Megnéztem ezeket az oldalakat..láttam a fenyőbútorosnál szépet, meglátjuk!

      Törlés
  2. Nyammmi..imádom!!!!Mármint ami az ebédet illeti. :)
    Nálunk szerencsére van lomtalanítás,nagy könnyebbség a lakosok számára sztem.
    Kíváncsi vagyok Csenge kuckójára! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hamarosan elkészül a kuckó.:-)

      Lomtalanítás miatt nagyon bosszús vagyok, pedig olyan sok szemétdíjat fizetünk, 8000ft két hónap. Vagy már kicsit többet is.:-(

      Törlés
  3. Az oldalas a kedvenc csonialkatrészem :-)

    VálaszTörlés