2013. augusztus 10., szombat

Én tényleg vártam az esőt...

....de itt semmi nem esett. SEMMI! Arra volt jó az egész hajcihő, hogy be kellett csukni az ablakokat, mert csapkodta a meleg szél azt, vagy az ajtót. Mindenki nagyon rosszul aludt, patakokban fojt a víz rólunk, szó szerint tócsák maradtak utánunk.:-(

Délben azt hittük itt lesz ám csihi .puhi, már reménykedtünk. Mesi majdnem lemondta a programját, és mi jó szülőkhöz híven, eszkimónak öltöztettük, (csodálkoztam is, hogy elfogadta a javaslatunkat, ami egy nagy hülyeség volt, mert már megint nagyon meleg van) mi elmentünk cipőt venni a fiúknak, és Csengének az őszre.Mire kijöttünk a két boltból, olyan meleg lett ismét, hogy csuda.:-(

Jó persze nem negyven fok van, de mégis....és én most itt, helyben el tudnék aludni a több éjszakai nem alvástól.
Mai biggyesztés, maradék gyümölcs leves, és brassói apró pecsenye sült krumplival.

3 megjegyzés:

  1. Sajnálom Anikó! Nálunk most nagyon jó, kellemesen lehűlt, 24 fok, a lakás ugyan még meleg, de kint végre jó lenni. Mégis költözni kéne;-)

    VálaszTörlés
  2. Ó, jövök ebédelni!

    Nálunk sem esett, biztos a mi hibánk, mert eltettük a babakocsit, nem teregettem ki és nem is locsoltam. A villámokat láttuk és éreztük a máshol elvert por szagát. Pont mellettünk ment el.:(

    VálaszTörlés
  3. Itt se semmi ... :( De legalább már ma dolgozom és itt van légkondi.

    VálaszTörlés