2013. augusztus 15., csütörtök

Gyorsan...

...írok, pár sort, van mikor annyira utálom az előző bejegyzéseket!:-(
Na de már mindent másképp látok, de kitörölni nem akarom, mert az is én vagyok!
Előbb locsoltam, hűlt a levegő, olyan furcsa illat volt benne, olyan nem nyári...de őszt sem akarom írni, mert még ne legyen ősz.
Valami furcsa fekete hátú bogár van a paradicsomon, olyan sárga pöttyök vannak a hátán, másnál is van? És sárgul vészesen az uborka, szerintem már nem lesz sok rajta.
Amúgy buli van a nappaliban, ki van nyitva a kanapé, és az utazó ágy is lent van, és mese megy, még! Lassan lenyomom azért aludni Csengét, bár nem tudom hogyan fogom, mert rajtam aludt egy órát délután, utána szó szerint nem tudtam levakarni magamról, mintha félne, úgy sír, ha más szól hozzá, nem én. :-( Pedig bizisten nem láncolom magamhoz, néha igenis fárasztó tud lenni. De ez is elmúlik, mint minden egyéb, és amúgy ez a puha kis illatos test igenis, JÓ, ahogy hozzám bújik!:-)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése