2013. augusztus 7., szerda

Már szerettem volna...

....., erről írni. Élet rendje, akinek van kamasz lánya az megtapasztalta, akinek nincs, az majd meg fogja, hogy igen, zsonganak ma is a fiatalok. Én már csak élemedett korom miatt is;-), régen éreztem ezt.
 Volt a múlt században:-), hogy utánam fütyültek, vagy jól megnéztek. Azután ugye jöttek a gyerekek, már nem láttam a tekintetekből, hogy ott egy friss préda, akit be kellene cserkészni. Elég volt nekem egy ember, a férjem hódítása. Néha néha látom a "jobb" napjaimon a tekinteteket...de végül is, nem is erről szerettem volna írni..... Hanem, megyünk Mesivel ide oda, ha nem közvetlen mellette állok, olyan megjegyzéseket kap...:-)))Én meg mit egy anya oroszlán lépnék elé, hohó ő az én lányom, most adom apácazárdába.:-DDD Azután persze büszke vagyok rá, mert szép, de hát csak a lányom.
És igen, elgondolkodtam, hogy röpül az idő, hiszen nemrég még utánam fütyültek, ma már a lányom után....furcsán tanulom a 40-es életemet. És nem rossz, sőt, csak szokatlan. :-)))


Tegnapi nap egy pokol volt számomra, egész napos fejfájás, meleg, meg plusz..hát én komolyan nagyon kiborultam. Ma már sokkal jobb, nem fáj a fejem, és ez már akkora siker.:-)
Nagy adag bab levest főzök, elrotyog magában, meg grízes tészta lesz mellé, Bence kívánsága. Délután fog szabályzás, hogy unom a három gyereket vinni különböző időpontban. De ha nem megyek velük, annyi információt zúdítanak rájuk, Mesi különösen unja, megértem, több mint két éve van maradandó és hat éve fog szabályzós. De olyan mint én voltam, nehezen vál meg a tejfogaitól..:-( Csak azért, valljuk be, nem éppen vonzó mindenkinek, főleg a kamaszoknál...mert mi már tudjuk hogy jó célt szolgál, de ezt egy kamasz, nem mindig érti meg.

Ja, és iker "unokáim" vannak. Látni kellene Csengét ahogy babázik két babával egyszerre. :-))) Ahogy simogatja őket, elolvadok....:-))

 

8 megjegyzés:

  1. Ja,ja! Van leányom, bár már nem kamasz. Rémlik. :)

    VálaszTörlés
  2. :) mi is nagy fogszabályzósak vagyunk, két gyerekből kettőnek van :))) Igaz ezek kivehetősek, éjszakai használatra valók. Annácskám mégcsak 10 éves, de úgy dobálja a haját mint egy kis díva, ha fényképezem mindig pózol :D
    Örülök hogy van önbizalma... feltételezem ez még okozhat egy kis fejfájást később! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt van kivehetős, maradandó, most húzni kell fogat is...

      Önbizalom, jó hogy van, csak tudják jól használni.:-))))

      Törlés
  3. Képzeld, a múlt hetek egyikén, egy rakat fiatal srác elkezdett füttyögni az utcán, én meg nézek körbe kit stírölnek, nem láttam senkit, mire Zoli felhívta a figyelmem, hogy nekem szólt, húú, én olyan zavarba jöttem, nem is mertem elmenni mellettük, csak úgy, hogy Zolival megfogattam a kezem, lássák, hozzá tartozom. Utána tök jó érzés volt, és rájöttem, hogy mióta anyuka vagyok, elfelejtettem, hogy nőként is lehet rám nézni (ja a gyerekek akkor pont nem voltak velünk).
    A fejem éjjel óta nekem is fáj :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert fiatal vagy, csinos, és mert kell az ilyen néha néha...:-)))

      Remélem ma már jobban vagy!!!

      Törlés
  4. szia Anikó! Fuvalla voltam még reggel.... ha gondolod keress meg ;) én várlak!

    VálaszTörlés