2013. augusztus 26., hétfő

Fáradt vagyok...

Fáradt vagyok és ideges, és emiatt agy adag bűntudatom van. Mert jó lenne másképp! Csak hát nem lehet, még nem, pedig most kellene, most vagyok fáradt. És ez kihat mindenkire, mert mert én ideges vagyok, akkor mindenki az, és igen jó lenne, azt csinálni amit ÉN akarok, akkor amikor ÉN akarom! Jó lenne egy nap amikor aludnék, és egy nap, mikor azt csinálnék amit akarok.
Pedig nem erről szerettem volna íri. De ez is befolyásol most. Egy hét és suli! Ha összegezném a nyári szünetet, nem volt rossz, sokkal rosszabbra számítottam.
Fiúk elvannak, együtt, szorosan. Matatnak a kertben, tavat csináltak együtt, vagy együtt patakra mennek, vagy együtt nem csinálnak semmit. Dávid néha fb-ik, Bencét nem érdekli. Van egy tankos játék, de ha háromszor játszották, sokat mondok.
Mesi...na ő nem sokat csinált a fb-on kívül, szó szerint, szobájában gubbasztva. Ma már mérgemben, azt mondtam neki, hogy csinálok egy fb oldalt és kiírom, hogy vagyok....és majd lájkolhatja.:-( Persze segített valamennyit, de tudom...tudom kamaszkor, természetes folyamat..stb. csak megélni nem könyű.
És igenis kellene kezdenem magammal valamit, ,mert a képeken elborzadok milyen kövér vagyok, a testem folyamatosan jelez, hogy valami nem stimmel. Móninál olvastam, elkezdi a 90 napos diétát. Az az egy, amit én is csináltam, és jó volt, csak vissza jöttek a kilók, és lehet én vagyok az egyedüli nő, aki több mint két évig szoptatott, de nem fogyott tőle, hanem hízott.:-( 
Fáradt vagyok, ha már ilyeneken agyalok...:-)))

16 megjegyzés:

  1. Tudom, nem segít, de gyere, igyunk egy kávét a konyhában, amíg a két legkisebb Hupikék Törpikéket néz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááá, előbb kávéztam(vagyis akartam), elhiheted milye volt, babócát AKAROK nézni...babócát....amit csak gépről lehet ugyebár..És milyen hangnemben szerinted????Repednek az üvegek tőle..:-(((((

      De azért köszi....:-)

      Törlés
    2. Küldök nektek Babóca dvd-t.:-)

      Törlés
    3. nekem van Barnie dvd-m :D Jajj de jó hogy az enyémek már kinőtték!!! :D

      Törlés
    4. Jaj ne!!!!!Barniet NEEEEEEEEEEEEE! Az valami borzasztó, agymosó, agybutító...

      :-))))Már egyszer mi is kinőttünk belőle.....:-))))

      Törlés
  2. Nálam is ez van, a szoptatástól hízok,mint a kisdisznó. Állandóan éhes vagyok, de valamiből elő kell teremteni a tejcit, nem?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!:-) És mi van, ha már nem kell a tejcit előteremteni???Na itt tartok most én!:-)

      Törlés
  3. irtam már, ne 90 napos. teljes életmódváltás, kis lépésekkel! cukor, fehér liszt, tészta elhagyni. megfogod látni, már ettől megy le valamennyi! Helyette sok fehérje, hús, tojás, túró, tejföl, zöldség. tiszta étkezés, kókuszzsír. tudom, drága. DE sokáig elég, többször fel lehet használni, sütibe is jó, kenyérre is, főzni is. Esti séta, gyors gyaloglás! nem kellenek nagy dolgok. próbáld meg, sikerülni fog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked!((()))) Lehet így van ahogy írod, de ez a különfőzés, nekem nagyon macera, még a napi menü kitalálása is kihívás...
      90 naposban variálhatok a család menüjével, és a sütikről azt hiszem nem tudnék lemondani...

      Törlés
  4. elfelejtettem, a családnak ha a hagyományos dolgot akarod főzni, attól még magadnak lehet külön. meglátod, inkább kevesebbet csinálsz magadnak vagy az ő ebédjüket, étkezésüket fogod úgy átvariálni, hogy te is tudj belőle enni, de ők is szivesen eszik majd. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is mindig! híztam a szoptatástól, mert ha nem ettem nem volt tejem, de most ott tartok már megint, hogy annyi vagyok mint amennyivel kijöttem Flórával a kórházból majdnem 4 éves. És ugye nem szoptatok és mozgok is, és elvileg nem zabálok- és utálom magam, de nagyon, főleg a képeken...

    VálaszTörlés
  6. Sütikről nem is kell, rengeteg süti van olyan amit ehetnél. sajnos valamilyen lemondással mindig együtt jár ez :(

    VálaszTörlés
  7. mennyire emlékszem,amikor így voltam és nem volt telefon ,sem net,sem blog, sem barátnő,hanem bezárva önmagam dilijébe ,a bűntudatba,drága gyerekeimmel.....
    Most jó,hogy kiírhatod.Tudom,ez nem sokat segít...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Új helyem,a régi is van :www.regicsipke.blogspot.hu

      Törlés
    2. De sokkal jobb utána, átgondolom és tovább lépek..:-)

      Jártam nálad, de nem frissül a blog, ahogy beírtam a kedvenceim közé...majd megit megpróbálom!:-)

      Törlés