2014. március 3., hétfő

Álmodom...:-)

Álmodom...hajnal van. Nyitva az ablak, egyedül vagyok a nagyágyban, nem messze mellettem, a Királylány ágya is üres. Furcsa a csend, de nem rossz..főleg, hogy tudom, ők is jól érzik magukat, ott ahol éppen vannak.:-) Megfordulok, ablak felé, érzem a bőrömön, a lágy szellőt. Még sötét van, madarak sem ébredtek fel. Vissza alszom nyugodtan, hiszen nem kell időre kelni, ma magam ura vagyok. Nem hagyom, hogy a  beférkőzzön a családom hiánya...élvezni fogom a mai napot! Míg alszok, álmodok, nem emlékszem mit, ritkán szoktam rá emlékezni. Süt a nap már, mikor felkelek. Madarak hangos csivitelése ver fel. Kinyitom jobban az ablakot, hagy jöjjön be a napfény, a reggel illata...lemegyek, kávét csinálok magamnak, majd pizsamában, mezítláb, kávéval a kezembe, megyek locsolni...virágokat, palántákat..mind megsimogatom. majd beülök a hintaágyba..megint eszembe jut a kiscsaládom, mikor az utolsó korty kávét iszom..nem kéri most senki..nem baj, majd holnap, ma az én napom! Felöltözök, szoknya, egy kényelmes felső, és papucs...elmegyek a piacra. Veszek sok finomságot, zöldséget, sajtot, kolbászt, és egy nagy virágcsokor, margaréta. Mire hazaérek, megéhezek, bekapok egy kis friss, sajtot..zöldséget..friss zsömlét.. beülök a hintaágyba még egy kicsit..süttetem az arcom, belealszok, nem sokat, de jólesik. Majd előveszek egy könyvet és fényes nappal  olvasok, csak olvasok...nem nézem az időt..bár röpül..gondolok egyet, sütök valami finom reggelinek valót a kiscsaládomnak másnapra. Előveszem a kötényt, magam köré tekerem, majd a deszka, liszt, tojás, élesztő...cukor...kakaó...sorba, sorba. Lassan csinálom, érzéssel, imádok kelt tésztát készíteni. Most van időm díszíteni, lesz fonott, leveles, kakaós...
Jólesően simogatom meg a szememmel a kosárban, a kész péksütiket, megkóstolom a kakaós csigát, éppen jólesik a délutáni kávém mellé..másnapra pácolok be húsit, sok zöldséget, milyen jó lesz grillezni majd együtt.:-) majd újra lehuppanok olvasni..rám sötétedik, de nem bánom. Öntök egy pohár vörösbort, hallgatom az esti tücsök ciripelést..lassan álmosodom, így befekszem a nap illatú ágyneműbe. Várom a reggelt, mikor majd mind újra együtt vagyunk..Jó kis nap volt! Újra Álmodom...:-))

16 megjegyzés:

  1. Hát hiába itt a tavasz. Amúgy ez álom volt, vagy valóság? Nem tudtam kitalálni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Álom!:-) Fázna a lábam még mezítláb...:-)))

      Törlés
  2. Anikó!
    Nagyon jó úton jársz!!!! Biztos érted mire gondolok!)

    VálaszTörlés
  3. Én sem bírtam kitalálni, hogy álom volt-e, vagy valóság. De - mindenképp szép.:) (Margaréta-csokor, hm:):):) )

    VálaszTörlés
  4. És felébredsz és kipakolod a mosogatógépet és leszedsz három szárítót és és és :)

    VálaszTörlés
  5. Na, én "ezt" az Anikót szeretem!!!! Még sok ilyen álmot írj!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszett ez az írás.

    VálaszTörlés
  7. Olyan jó volt olvasni :-) Elképzeltem Én is magam! :-) Nem tudtam eldönteni, hogy tényleg így történt-e. Gondolkodtam közben, hogy hol van Csenge? Hol vannak a nagyok? Nincs suli? :-) Olyan jóóóó néha álmodozni :-)

    VálaszTörlés
  8. Az álmok egyszer valóra válnak!:)
    Tetszett:))

    VálaszTörlés