2014. március 3., hétfő

....(milyen címet adjak???) fejvakarósszmájli....

Tegnapi nap már klasszisokkal jobb volt, volt tanulás, sok főzés, sütés....komolyan, két rúd túrós rétes után, kértek még egy kis nasit..én meg összedobtam gyorsan, vagyis inkább Csenge, aki hozta a szívecskés formát, hogy süssünk tortát..így sütöttünk, hamar megvolt, és a jelekből ahogy fogyott...finom lett.:-)))))

Azért egy kis napsütés feldobná a napunkat...gondolom nem csak itt...:-)
ITT van még pár kép tegnapról...:-)

6 megjegyzés:

  1. Velem is süttetni akartak még valamit, pedig sárgaborsóleves volt, rakott karfiol és fánk, szóval nem túl könnyű ebéd, de én nem álltam kötélnek, viszont a 10 perces fánkot ajánlom mindenkinek, mert tényleg csak 10 perc sütéssel együtt és nagyon finom, nem szívja magába a zsírt/olajat :) Csenge cuki csokisan:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyszer próbáltam, vagy az túrófánk volt? Na mindegy, de olajos lett és nehéz. De azért kedvemre való lenne...gyorsasága miatt!:-)

      Törlés
  2. Csenge nagyon aranyos, gyönyörű szemei vannak!:)

    VálaszTörlés
  3. Édes maszatos kis kékszemű!

    VálaszTörlés