2014. március 4., kedd

Végre!!!:-)

Ma voltam bent a suliban. Bencének kellett a fejlesztésre egy papírt kitöltenem.
Olyan jó volt, ahogy meséltek Bencéről...forgott velem a világ, az a sok pozitív visszajelzés..nagyon , nagyon jólesett. Új ofőt kaptak, aki lelkes, kedves, de mellette fegyelmezni tudó nő. Ez kell nekik..Én meg hallgattam több tanártól, hogy  a fiam, aranyos kedves, hangosan előre köszön, udvarias, és nem minden, hogy jó tanuló legyen, annyira megy neki, ahogy menni kell. Ez a lényeg!:-) Végre!!! És akkor jön az sms Mesitől, hogy ma három dogát is kapott, és mind jó lett (mi mércénkkel mérve)....akkor már éreztem, amit már régen nem. Jó volt nagyon!:-)))

11 megjegyzés:

  1. De jó! Nagyon örülök a jó híreknek! Az mindig jó érzés, ha jót hall az ember a gyerekéről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és mivel már keveset találkozok a tanárokkal, most nagyon jólesett!

      Törlés
  2. Hurrá! :) Mi is ünneplünk, az első négyest kaptuk magatartásból a év alatt.:) Szerintem a gyerek nem változott, eddig is ilyen volt de mindegy.:) A tanulással nincs gond, szerintem mással sem, talán lassan az ofő is észreveszi.:) Örülök, hogy örülsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fontos a magatartás is. Nem is a jegy, hanem, hogy nem igaz, hogy ilyen a gyermek. De az biztos ez tanár függő...Nekem Dávid volt így, és felsőben még ötös is volt.:-)))

      Törlés
  3. Örülök az örömödnek! :-)

    VálaszTörlés
  4. Látod Anikó, "beérnek" a gyümölcsök..... türelem....:)) ölellek kriszta

    VálaszTörlés
  5. Látod Anikó"beérnek" a gyümölcsök... türelem.....)) ölellek kriszta

    VálaszTörlés
  6. bocsi ez kétszerment..kétszer ment......

    VálaszTörlés