2014. március 31., hétfő

Kis semmiségek...:-)

Érdekes, hétvégén nem vonz, hogy ideüljek, pedig jobban zajlanak az események, lehet ezért? :-)
Ma semmi érdekes dolog nem történt, hacsak az nem, hogy megpucoltam az ablakokat, nappaliból kilátok a virágos, zöldellő kertre. Minden évben más arca van..Most látszik rajta, hogy nem viselte meg annyira a tél, harsogóbb minden. És ez már olyan jó, meleg, illatos.

Megint kiolvastam a könyvem, na jó nem egyik napról a másikra, mert napközben nem tudok olvasni, este meg már nem nagyon...:-) De ezt az állapotot úgy utálom, mikor keresgélek...keresgélek...már dől le a szekrényemről a sok könyv.:-)

Ja és miért hisztizik Csenge ebédnél??? Almás pitét süssünk MOST!!! Deanyaaaaaaaasüssünkalmspitééééééét.....:-))))) Nem, nem, majd holnap...és kitört a balhé. Ezt nem is kell magyaráznom, ugye?:-DDDD

Szóval, ilyen kis semmiségek vannak, és erős egyen súlyozás, hogy beálljon a rendszer valahogy...talán menni fog! Sok múlik rajtam, az én hozzáállásomon, csak néha olyan fáradt vagyok....Na de semmi panasz! Hiszen szép napunk van ma! És annak örülök, ami van...:-)
Megyek kávét inni...főzök nektek is!;-) Almás pite nincs hozzá...:-DDD

6 megjegyzés:

  1. DeAnikóóóóósüssélamáspitéééééét :DDDDDD MOST!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Pedig én is úgy ennék a finom kávé mellé egy kis almáspitét...No,mindegy...jövök holnap is! Meg holnapután is...Meg azután is... Zé

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet holnap is csak túrós palacsinta lesz.... "csak"..:-)))
      Gyere csak, én annak úgy örülök!!!

      Törlés
  3. Én a túrós palacsintára is benevezek :-)

    VálaszTörlés
  4. Ok, nálunk sem volt almás pite, sőt még tortát sem sütöttem. De helyette csodaszép cupcaket a suliba és vettem tortát a gyerek szülinapjára. Mert már állni is alig tudok, de legalább végre nem szalad a lakás. Igaz az ablak nincs megpucolva, de még kilátok rajta :)) Néha jól jönne egy takarítónő, de most komolyan! Sütnék neki kenyeret, míg kitakarít. :-D

    VálaszTörlés