2014. március 22., szombat

Pillanat!

Fekszek a hinta ágyon, ebéd után vagyunk...süt a nap, nagyon süt. Becsukom a szemem, érzem átjár a meleg...hallom a szél zúgását, amint a pinpongasztalt leterítő nejlon, zörög. Egyre hangosabb repülő zúg, apósom valamit hallgat a rádióban...de mindezt túlcsicsergi a feketerigó, meg Csenge, aki ott sündörög mellettem, folyamatatosan beszélve, és beszélve..gondolataim is nagyon dübörögnek, elvisznek az álom mezejére. Messzebb nem mehetek, de ez is jó...nagyon jó. Kis idő múlva, felnyitom a szemem, nem olyan könnyű..sőt, kifejezetten nehéz! Régen voltam ilyen könnyű, gondtalan, mint abban a pár percben, ott a napsütésben, a hinta ágyban.

2 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy jutott egy kis könnyű pár perc neked! Én is ültem egy kicsit egy napsütötte zugban,jó volt.

    VálaszTörlés
  2. Ma Nekem is hasonlóban volt részem :-)

    VálaszTörlés